|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Aj aj ... vad är det som tjuter med hastigheten? Drivlinan? Mvh Stephan |
|
| vilken speed.. den drar ju om allt ... måste vara väldigt irriterande ljud hehe... annars la ja märke till att det var väligt många compakter ute på banan | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är växellådan.... MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Rolf Van Os.. Var det inte han som uppfann Vanos? :) Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 |
|
|
han lär ju inte klaga på vindbrus iallafall :) Vilken galning, gick ju hur fort som helst.. |
|
|
Yepp, rakskurna drev i lådan. låter det som :) |
|
| Det är väl slutväxeln man hör i filmen? Växellådan låter säkert också, men den hörs inte genom ljudet från slutväxeln. :-) Många standardvagnsracing-BMW hade väl denna extremt högljudda klump för några år sedan. | |
|
Fan grabbar, följde ni inte BTCC på 90:talet? Exakt samma ljud från de bilarna. Vilken nostalgitripp! Jag tittade så ofta jag kom ihåg, har även inspelat på band som substitut på vintern. Mvh Markuz |
|
|
Jag tycker mig känna igen den accelerationen från min 518i Touring här. :) Även om bilen verkar ovanligt snabb och stabil så måste jag säga att föraren imponerade mer än bilen här, killen körde ju grymt bra, nästan perfekt hela tiden, utom vid någon enstaka tillfälle. __ Bilblogg: Länk |
|
Ug-Lee |
Det är slutväxlen. snabb å snabb, visst men hur många klasser var där inte då, så många bilar som skall gå i lägre klasser. |
| såg jo ut som att han lirade i en helt annan Division, Ljudet är från rakskurna drev i växellådan, Bmw´s lådor låter mest av nån anledning har jag hört | |
|
det är väll tajtast lådor.. :) annars jävlar grymt kört, som sagt inte många misstag där.. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.