|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har grävt fram (sitter bakom ryggstödet i baksätet på högersidan) en Loewe förstärkare som ingår i HiFi systemet i min e36 Cab -98. Eftersom jag ska bygga om och komplettera hela ljudsystemet undrar jag vad effekten är på denna förstärkare och hur många kanaler den har? Har sökt högt och lågt utan resultat /Touchdown | |
|
Hej! Riktigt märkligt tycker jag. Borde det inte stå Harman Kardon på den? Länk Kolla hur många kablar in och och Du har. Om jag skall gissa så är det 8 (4 tvinnade par) kablar in 2 kablar per kanal från huvudenheten och sedan 20 kablar ut (10 tvinnade par) som går till respektive högtalare. Delningsfilter sitter förmodligen i förstärkaren (gjorde i min e36-93 cab) vilket gör att Du behöver ett steg med delningsfilter och minst 4 kanaler (5 om Du skall ha sub). Skall Du byta huvudenhet också? Carl |
|
|
Länk Inte H/K, det står Loewe på den. Har inte kollat antal sladdar osv. Vill veta hur mycket effekt den har för att kunna få koll på vad/om den kan användas och vad jag ev behöver komplettera med vid installation av nya högtalare samt sub. Har nyss monterat en ny Business CD /Touchdown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.