|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har precis köpt en till 735ia -87 men har problem med elhissarna: Om man kör ner på hö.fram så får man inte upp den igen. om man trycker ner på dörren hö.bak så åker den ner på hö.fram samma om man trycker upp på hö.bak på panelen mellan stolarna.... Fick med lite olika gm och rm moduler och har provat och skifta men utan resultat...även provat med rm från min andra 735a Lossade plasten på en rm modul för att se vilket relä som drog och det var samma relä som drog hela tiden förutom då man körde någon av dom vänstra som fungerar.... Har även skiftat knapssatsen från min andra 735a som jag vet fungerar, Tittat efter kabelbrott i genomföringen till dörrarna men såg inga sådana eller... kan detta ha med grundmodulen att göra? Är det riskfritt att prova med både rm och gm modulen från min andra 7a eller finns det risk att dom pajar om det är något annat som felar? Är det någon som varit med om detta eller har något tips? Mvh Andreas | |
Paap Reeder |
... för svår fråga för mig i a f. Verkar konstigt måste jag säga. MVH /// Paap R |
|
Tack för första svaret iaf:) Joo det verkar lite knepigt...överväger iaf att prova med min GM & RM modul från min andra 735a... Ingen annan som råkat ut för detta? Mvh Andreas |
|
| Vet att ägaren som hade min m5 e34 innan jag köpte den hade samma problem. Vet inte riktigt vad han bytte ut, men det var någon styrenhet till fönsterhissar och takluckan. Ska fråga nästa gång jag träffar honom. | |
|
Hej! Var det en styrenhet så var det garanterat Gm eller Rm modulen men fråga gärna ändå... Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.