|
|
|
|---|---|
| När jag startar bilen börjar Airbag-lampan att blinka och övergår till fast sken efter en stund.. kanske 5 min. Vad betyder det?! | |
loftahammar |
Att den är ur funktion, du får åka in till bmw så dom får släcka felkoden... Mvh Robban |
| Okej så dom kan släcka den bara alltså? är airbagen fortfarande ur funktion då eller fixar dom det? Säkert dyrt att fixa? | |
|
Har samma problem med min -92:a Va in och frågade på BMW, Först skulle dom ha typ 400 för att kolla, sen ville dom ha tillbaks bilen för att fixa felet. Pris då var beroende på vad det var för fel, men delar och arbets tid blir lite pengar då också.. Inte billigt för en jävla lampa! Jag ska plocka ur instrumenten idag och kolla om man temporärt kan dra ur lampan inför besiktning. Om du får veta något kan du väll skriva det här. Tack på förhand Mvh/ SeabiZ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Seaberg. SPB bryr sig inte ett dugg om Airbaglampan ingår inte i deras kontrollprogram. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.