|
|
|
|---|---|
|
Länk Tommy | |
|
Wow, vad kul... Fast informationen på min, nr#25 va ju helt fel... Verkar ju vara runt 30st GT i Sverige enligt den... Skulle vara grymt kul att se en komplett, exakt lista.... /Jonas |
|
|
Informasjonen om min #133 stemmer heller ikke, men jeg har sendt dem en mail, med ny info, så kansje de får oppdatert listene sine. Dess flere som sender inn informasjon, dess bedre blir listene. Tommy |
|
|
Ja jag ska skicka in rätt uppgifter på min med.... Konstigt att de lagt upp en massa info på min bil... De måste förväxlat numrena eller nått... Min har inte ens gått 14500mil.... /Jonas |
|
|
Jag hittade en bild på min nr 187 tagen helgen 1 Maj i år på nordslingans parkering. Förövrigt en GT tät helg på ringen med 4 svensk reggade bilar och lika många från övriga länder. Hittade en klon till min egen som oxså hade svarta hjul med gul stripning. Lite förvirrande för dom som försökte följa bilarna på banan men kul! / John |
|
|
Hej hej. Vad kuligt. Nu fick jag reda på vad min Gt har för nummer. 165 låter mycket fint :D Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.