|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om ett armstöd + mittkonsol från en e36coupe passar till en e36 coupe som inte haft armstöd innan...kan man bara montera det rakt av utan några speciella eftermonteringsdetaljer tackar för svar!! | |
|
Ja det kan du göra. Gjorde det på min för 3 veckor sedan. Det enda du får göra är att skära ut lite av mattan som ligger där. Annars inga konstigheter. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
| de va de ja tänkte men tackar för svar | |
| Jonsson: Undrar om den bakre o främre askkoppen passar direkt på den nya mittkonsolen(som armstödet ska va på)? | |
|
Ja de vill jag minnas att de gjorde. Har för mig att jag bytta till de jag hade innan, för de fungerade bättre. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
"Har för mig att jag bytta till de jag hade innan, för de fungerade bättre" förstod inte meningen så bra, kan du precisera |
|
|
lite lurigt formulerat som du säger.. så blir de när man har brått :) Jag använde de jag hade i bilen innan. Allså de från gamla konsollen. De jag fick med fungerade inte riktigt att stänga locket på... 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
| Jaha nu förstod jag hehe...tackar för svar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.