|
|
|
|---|---|
| jag lurar på om det går med 9,5/18 med 275/35/18 bak på en bmw750il E32, måste jag valsa buarna? | |
|
Jag kör med 10*18 med 265/35/18 utan problem. Dock måste du rulla skärmkanterna annars tar det i direkt. Värm dem så klarar sig lacken bättre... "Tror" det ska gå med 275. |
|
|
Jag har haft 20" som var 10" breda , har förmig att det var 275 då snuddade däcken mot fjäder sättet bak , men det tog inte i skärmkanterna , minns inte om jag hade sänkt bilen . Fram gick dem inte på . Mvh Mattias . |
|
| ok, takkar for svar, jag har bestilt ZITO ZEUS felgar 9,5/18 och 8,5/18 med 235/40/18 och 265/35/18 bak, jag må sikkert rulla skjærmkantarna lite med dom. | |
|
Jag har 9,5 fram med 235/40-18" och 10" med 265/35-18" bak och jag har då aldrig lyckats få dom att ta i än... Min är original bak och sänkt 35mm fram... Tror att det även skulle gå fint med 285or bak... Mvh Andreas |
|
| VARför minska både komfort och prestanda genom att montera så stora däck som möjligt? Vunnit på Lotto?/ Snyggast i originalskick. | |
|
Håller med toomas orginal 15x10" kryssfälg duger till 240.45x15 |
|
|
Håller med toomas orginal 15x10" kryssfälg duger till 240.45x15 |
|
| Kör med original! Du har ju nästan en veteranbil! | |
|
Kör med det DU själv tycker är snyggast . Mvh Mattias . |
|
|
det er en stund til den blir veteran da men jag respekterar andres meningar for alla har hver sin smak!! jag har tenkt och bytte lykter och felgar + en fet farg (kamelon farge) det er en spesiell bil så jag tycker den fortjenar en liten forandring. jag er aldrig fornøyd med en "vanlig" bil som jag skal cruise i. det er min hobby och putsa opp mina bilar, bilsport.se va och interjuat meij i fjor sommer och tog en del bildar a mitt forrige prosjekt och det er lite kult når dom kommer. Länk |
|
|
Våga vara annorlunda! gör som Du tycker är snyggt. Så kan dom "sterotypa alla lika,måste vara original" göra som dom vill!!! Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.