|
|
|
|---|---|
BadaBing |
Hej ! Är det ngn här som känner till denna M3:a ? (eller kanske ägaren han har en Z4 med måsvingar(?!) till salu också) Länk Bilen ser uppenbart MYCKET bra ut på de här bilderna, gott om utrustning. Det brukar finnas gott om åsikter och förslag här, ngn ? Tack på förhand |
| ägaren finns på forumet, Maxad ;) | |
BadaBing |
Tackar..! |
|
tack blagge =) BadaBing, bara o fråga om det är nåt du undrar över. Skicka PM eller maila. |
|
BadaBing |
OK, det ska jag göra |
| Akta dig för den bilen, den är så välskött att det är bara och plasta in den och vaacumförpacka. Mvh asken | |
|
maxad>> vad blir det för bil/bilar nu då?? MVH Bomis |
|
BadaBing |
Mmm.....Asken, jag hittade en hel del info här i arkivet, tur att man inte kan editera :) |
| Maxxad, ska du lägga en beställning på m3 e92?? Eller har du ngt annat kul i kikaren? | |
| 80s / bomis , den som väntar får se =)) | |
| maxad>> kom igen nu...blir du kvar i bmw-stallet eller? | |
| bomis, litte osäker faktiskt men det blir ingen E92 vilket fall. 99*host* ;) lutar det åt :) | |
| maxad>> ahhh...samma lutning som mig då, fast för mig blir det till nästa vår...turbo el 4s beror lite på.... | |
| maxad>> tjena pedi hur e läget den gröna kungen!!!!!! | |
|
bomis/Maxad Tror ni det är betydligt dyrare att köra 997 än m3? Blir själv lite sugen! |
|
|
Kan verkligen rekomendera porsche och då gärna turbon, underbar bil. By the way,,,jag lägger hela tiden till min porsche 997 turbo på min sida här på autopower, men nästa dag är det borta i mina inställningar. Det är väl inte så att det sitter folk och plockar bort alla bilar i ens profil om det inte är BMW??? Jag är med i porscheklubben sverige och där håller dom inte på med sådana fjanterier,,,,,, Johan |
|
|
Jo det plockas bort just eftersom fältet ska innehålla "äger följande bmw". Vill du ha din porsche kvar så kan du lägga till den i din signatur. Där borde den inte tas bort på samma sätt. (tror jag i alla fall) //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
BadaBing |
Japp det är hård censur här, det gallras även inlägg... |
| 80s>> allt är väl relativt men den är väl ngt dyrare att serva i övrigt så ligger i alla fall den premie jag kollat upp hos vesta på runt samma pengar som jag betalar idag för en helförsäkring med utökat skydd, runt 10 000 kr/år. | |
| Grabbar kika på zatzy under projekt ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.