AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
975

Osram Diadem, nån som har bilder?

AL
139
ALX
318i -03
Nån som kan visa några bilder på blinkers med Osram Diadem monterade? Helst med vita blinkers (inte clear) och mörkblå bil.

Vill köpa till min bil men vill se hur det ser ut först eftersom lampan är blåaktig.
ps
377
psike
M240i xDrive -19
Har ingen bild, men avfärdade dom oerhört snabbt till förmån för Philips Silvervision - klockrent resultat tycker jag. Mina kompisar fattar inte skillnaden, men det får ju stå för dom.
AL
139
ALX
318i -03
Ja, Philips Silvervision är nog bäst ändå eftersom dom kommer att bli nästan helt osynliga. Men jag vill inte beställa dom på internet, blir onödigt dyrt med frakt. Och jag hittar inte dom på mekonomens hemsida, men man kan ju i och för sig gå in och fråga ändå.
ps
377
psike
M240i xDrive -19
Jag beställde mina på Mekonomen, dom hade dem inte i lager, men fick hem på 2 dagar.

Betalade 210 kr/paret.
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Länk

Tyvärr inte mörkblå bil, men vit blinkers :-)

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
AL
139
ALX
318i -03
Tack för bilden :)
ser bra ut
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Min är mörkblå och har Osram Diadem (dock klara blinkers). Kolla länken nedan.
Dom ser lite olika ut i olika ljus, oftast blir dom lite blåa, ibland aningens orange, men utan påliggande ljus är dom i det närmaste osynliga.

Är Philips Silvervision bättre/osynligare?

-----------------
Min bil: Länk
ps
377
psike
M240i xDrive -19
Det var min inbillning då osram diadem kändes som dom hade en "oljefilm" på ytan till utseendet medans Philips verkligen är silver, hur man än vrider och vänder på det...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.