|
|
|
|---|---|
| Kollar runt på lite olika bilar och hittade denna på blocket.se Länk Någon som vet något om den,,är det ett värdelöst köp om man inte bara vill ha en lekbil? Reg nummret ser man ju inte=svårt o kolla upp på vägverket...alla synpunkter och fakta är välkomna.. | |
|
Vet väl inte om jag skulle kalla den genomgången av växellådan för en renovering dock. Känns rent spontant som att det är långt ifrån registreringsbart som den står nu. Om du söker lite finner du en tråd om dom nyligen ändrade (lättade)reglerna. Trots det krävs en mer omfattande ombyggnation än vad som verkar vara gjort på bilen i annonsen som jag förstår det. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Bilar intagna som flyttgods lyder under helt separata regler, den kan faktiskt registreras med ombyggd turbomotor... läs denna tråd: Länk Jesperado här på forumet vet säkert mer. Mvh |
|
| Någon som vet något mer om denna? | |
|
grymt härlig kombination är det iallafall! svårt att hitta en härligare bil för dom pengarna! hade en likadan å saknar den som fan! enda anledningen till att jag sålde var att det INTE gick att få den lagligt genom besiktningen. visst gick det att få den genom besiktningen men inte med turbon monterad.... nu kommer det ju visserligen lite mildare krav för ombyggnationer så det kan ju va värt att kolla upp! sen att man får räkna med soppaförbrukning på minst 2liter/milen är ju en annan sak men det är det värt! |
|
|
Bilen är riktigt riktigt fin. Har sällan sett eller åkt en E34a som kännts så fräsh i drivlina och chassie. Dessutom går den som fan själv! Om besiktningsmannen inte letar kommer han inte hitta turbon, den sitter mycket väl dold. Allt ser mkt original ut i motorrummet. Bilen är så välbyggd att man tar den för en originalbil. |
|
|
har också sett den bilen i verkligheten och kan intyga det dart säger, den ser helt original ut. |
|
|
Fast riktigt fin e nog att ta i :) Såg den på ett rejs senast, skulle säga helt okey skick för mycke bus! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.