|
|
|
|---|---|
|
Jag ska dra kablar till högtalare i baksätet men ja kan inte få bort ryggstödet.. ser att den är påhängd men ja kan inte se några skruvar så ja förstår inte varför det sitter fast? Förra ägaren hade tydligen försökt för han har inte satt dit det riktigt på högersidan så där är det nästan loss. | |
| Vad jag vet så trycker man bara dit ryggstödet. Så testa lite lätt att "dra loss" det. | |
| Tror inte det bara är påtryckt iaf inte nertill där ja kan se påhängnigsfästena.. | |
| Tänkte bara berätta att de e en 325 E36 -95.a.. för alla sitter säkert inte likadant.. | |
|
Det ska bara vara påhängt som du säger. Så det lossas alltså genom att dra rakt upp. Sitter det hårt kan du pröva att antingen dra ryggstödet framåt eller trycka det bakåt samtidigt som du drar det uppåt. Jag har för mig att jag lyfte uppåt med ena handan och dunkade bakåt med andra handen så lossnade det. |
|
| Jag har fått loss de nu.. det va ju som sakt bara påhängt nertill och det satt fast uppe u böjda metallsaker som sittplatsen siter fast i.. så de va bara att rycka den mot sig med lite muskelstyrka.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.