AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.381

Vars finns simkortshållaren till Telefon i E39

Visa användare
283
JoniB
Bmw 325i -91
Bmw 325i -94
Bmw 525im -02
Bmw 530i Touring -01
Vars sätter man in simkortet till org bmw telefonen?
Gäller Bmw 530D Touring -99

Bo
609
Bobba
Bmw 540IA-97
antingen i telefonen eller bak i trunken.
sitter bland alla andra grejer på vänster sida.
(trångt är de)
Fast tvärtom. Telefonen sitter bak över vänster hjulhus. Den svarta lådan har en öppning på ena kortsidan för simkort. Det som sitter inne i kupén är manöverenheten som också (oftast) har en kortläsare. Båda två använder det stora kortet, dvs man skall inte ta loss det lilla kortet med chippet.

FP
Visa användare
283
JoniB
Bmw 325i -91
Bmw 325i -94
Bmw 525im -02
Bmw 530i Touring -01
Båda två använder det stora kortet, dvs man skall inte ta loss det lilla kortet med chippet.??? Hur får man tag i ett kort som passar då? Vad kallas sådanna kort!
Alla kort levereras normalt som stort, sen får man själv bryta loss den lilla delen.
Det finns adapterkort för att trolla fram ett stort kort av det lilla, de brukar tyvärr ha tveksam kvalité ibland. Hör med en telekomhandlare, Dialect, RingUpp osv.

FP
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Telia levererar inte sina sim kort i ett stort kort numera. När jag beställde mitt tvillingkort så fick jag säga till om att jag var tvungen att få ett stort. Det var inga problem och fick montera det i skuffen för att få igång allt.
OK. Stora kort är ju inte vanliga (utom i bilar och vissa andra sammanhang), de har kanske slutat leverera dessa. Senast jag fick var för nåt år sedan.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.