|
|
|
|---|---|
| Går och spanar på en 850i men tycker den ser lite mesig ut utan CSi-aerodynamik paketet. Någon som vet var detta går att köpa? | |
| Från tillverkaren, dvs BMW så klart. =) | |
| Det låter dyrt, men vill man va fin så kostar det :) | |
| 850 kostar lite att hålla i skick om en massa mindre intelligenta ägare inte skött om den och kört med hjulspinn tills det rasat. Ska du köpa en, se till att mekaniken mår bra, kör med njutning och vårda den ömt. Annars kommer jag och drar dig i örat:) Snart är hälften av 850orna utskrotade. Mvh asken | |
|
ebay.de eller ebay.co.uk är andra alternativ, i UK är 840 CiM vanliga och några sådana har gått åt, men du kommer troligtvis få leta länge och betala minst 50% av nypris, M-paket var ett ovanligt tillval på 8serien så köp en bil som redan har det (lättare sagt än gjort när du inte bor i UK, då hade du fått välja V8motor, 850 såldes inte med 5,4liters där) Stephan |
|
| Kollar på en 5,0 -93, en ägare, alltid BMW-servad. Tanken är det ska vårdas lika ömt i min ägo. Ska bara rulla som entusiastbil på sommrarna... Får spana lite på e-bay... Någon som vet vad det kostar på BMW? Är M-speglarna samma som på E36 eller är det annorlunda infästning? | |
|
Sökt? Länk Nyss införskaffat den bakre. Blev denna summa. Möjligt att delarna är billigare nu om man jämför prisuppgiften jag fick då, med denna. 1-Spoilern 1950 kr (06-10-17) 2-Hållaren 780 kr 3-Klammer 24 kr (köpte 4 st för säkerhets skull) 4-Folie 110 kr 5-Luckan 275 kr Sammanlagt 3139 kr inkl moms. Lackering kan man ju göra själv. Ej monterad då jag skall bygga nytt avgassystemet samtidigt. Ser inte klokt ut med orginalutblåsen.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.