|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon som vet nått om denna bilen. Länk är de M optik från fabrik lr är den påsatt efteråt? jag menar han skrivet att bilen har M-optik men org delarna finns i lådor. För väljer man en bil med M paket osv osv får man väll inga andra delar med vid sidan av? Vågar man lita på miltalet med tanke på att de är en 94 o den gått ca 15 k mil? | |
|
Köp inte bil av någon på blocket som kallar sig BMW! Inte en seriös annons i mitt tycke. Men något om bilen vet jag inte. ///Danne |
|
|
I övrigt är den informativ, bortsätt ifrån namnet. ///Danne |
|
|
inte jag som ska ha bilen. är min brors kompis som undrade om den :) hade heller inte köpt nån bil av en som heter BMW,ska väll inte gå in på vad de egentligen heter då de inte hör hemma här men BMW är de då inte. Vad säger du om M paketet då? menar är de org lr not? |
|
|
det är iaf ingen original front! är inte ens lik en äkta m3 front så du kan vara ganska säker på att det är efter monterat |
|
| sidoblinkersen är fel placerad oxå . | |
|
Är det inte riegers front? :S Inte m3 iaf ! Har den M3 paket från fabrik så sitter det givietvis på och inte i någon kartong! |
|
| jo de där är rieger front! | |
|
Han kanske menar att bilen har M-paket från fabrik, och att fronten är utbytt, men att original M-fronten finns kvar? Som vanligt så gör väl den som vill veta bäst i att ringa säljaren ... |
|
|
Han har ju bytt ut strålkastare, framspoiler, fälgar mm så det kanske är de grejerna han menar att han har lagt i en kartong. Det gör för övrigt att det inte är så mycket M-optik kvar. För övrigt tror jag inte att alla som råker skriva in namnet "bmw" är oseriösa även om många oseriösa inte vill skriva ut sina namn. |
|
|
Cabron Man råkar inte skriva fel! ///Danne |
|
|
"Bmw:n har M3 optik från fabrik har givetvis alla original delarna kvar i kartong" Men vänta lite nu hur kan han ha delar över om "M3 optik från fabrik " verkligen stämmer? NÄÄÄ =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.