|
|
|
|---|---|
|
Jag såg en annons i Auto Motor Sport om ett bilvax från Swissvax (bara namnet gör en misstänksam) om ett vax som kostar 1659 kr för 200 ml. Denna produkt är baserad på "gul brasiliansk !!! carnuba". Av nyfikenhet gick jag in på deras hemsida för mer information hittade jag produkter som fick ovanstående vax att hamna i korp-division, i alla fall gällande pris, nämlingen ett vax som kostar 3759 kr. se: Länk Nu till min fråga: Är det någon som har provat dessa produkter, eller liknande produkter i samma klass, och kan ge ett utlåtande om de är värda pengarna? Uppnår man ett synligt bättre resultat i jämförelse med "vanliga standardprodukter"? | |
| inte ens rekondfirmorna använder sig av sådana dyra produkter.men lika bra blir det i alla fall.do får nog betala 2000kr för bara namnet.sånt tror jag inte ett dugg på... | |
|
Schweiziska produkter brukar hålla högsta klass är min erfarenhet. Jag personligen lägger inte så mycket pengar på en produkt när jag kan låta en bra handverkare göra jobbet. En Ditecbehandling kostar samma pengar och håller i 18 månader. Mvh Asken |
|
|
Vid närmare eftertanke så är nog vaxet för 3759 kr allt för simpelt för oss finsmakare, med det finns en räddning för på detta problem genom detta vax för 17 999 kr. Länk Huga mig, på med solglasögonen. Allvarligt talat, handlar detta om ren och skär bondfångeri? |
|
| tror ändock att det är över reklamerat i dom pris dimisionerna. folk går på vad f__n som helst idag,med dagens reklam... | |
|
Humbug? I stort sett ja. Men vissa vill ju ha det exklusivt även om funktionen är den samma. Hållbaheten på ett dylikt vax är inte speciellt högt oavsett pris. MVH/ |
|
|
Swissol har varit uppe till diskussion tidigare. Micke O. gjorde även en test osv vill jag minnas, går kanske att söka fram. Bra produkter men knappast prisvärda är nog en relevant sammanfattning. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.