|
|
|
|---|---|
|
jaha, så då var det bråk nere på hemsögatan igår. äntligen (enligt min mening) hade de omtalade grabbarna från en lokal cruiserförening kommit ner och försökt få ordning på allt så att det skulle kunna bli race och inte en massa idioter som körde runt på bredsladd mot publik. Men naturligtvis fanns det folk som inte accepterade detta. Allt började med vanligt munhuggeri. Naturligtvis kunde snorvalparna som bredsladdar mot publik inte värja sig särskilt bra i denna typen av argumentation utan tog istället till nävarna. Resultatet blev att alla (ursäkta uttrycket, men det var verkligen såhär) "turkar" hoppade på de stackars "arrangörerna", som senare åkte till ASG istället. Efter att de tipsat polisen med reg. nr. på den gula M3:an i vilken bråkstakarna färdades var det bara att sitta på ASG-stippen och vänta. Döm om allas förvåning när den gula M3:an verkligen dök upp där också. Naturligtvis plockade polisen in buset till stationen. | |
|
Hoppas asen fick sitta i häktet ett tag...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
Dino |
Var det den som hade en Hög Vinge där bak ? Riegers vinge ? Rantzow och alla andra jag är verkligen ledsen för såna där typer , men tyvär så finns det såna röttägg , hoppas att ni inte dömer alla över en kant nu bara . Kan inget annat än att be om ursäkt för deras beteende. Ha det Gott M-MotorSport |
|
dino: du ska inte beöva be om ursäkt för något! jag menade inte alls att alla som inte kom från sverige var så! De som betedde sig förjävligt därnere igår var inte härifrån, men det betyder inte att någon mer än de gör så! nej, han hade ingen vinge.. tror hans reg. br. var PDR någonting.. vår lilla vän här på forumet; "no fuck, no ride" verkade också tycka att det var bättre med lekstuga än med race.. han var nära att sladda in i mig.. klarade mig med ungefär 30 cm.. |
|
|
Dino: Hemsögatan & ASG = Malmö... Det var (förmodligen) inte han vi såg i Jordbro/Länna igår =) //Koffe |
|
518i slow mobil |
Var det något i Jordbro igår? Kom dit ca 20.45 men då var snuten där så då åkte jag hem... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
518i slow mobil: Kolla sidan 4 i tråden om Drottningholmsträffen... //Koffe |
|
|
vafan bråkade de om? Att de ej fick komma fram och bruna och ha sig eller? Var ej själv på strippen igår(onsdag) men en polare var där och sa att nån lastbil hade blockerat ASG och att väktare tvingade folk åka därfirån... |
|
| prcis stimpen. det ville burna och leka, men det ville inte 80% av alla andra! de ville ha rejs! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.