|
|
|
|---|---|
|
Häromdagen slog 325:an över 10000 milagränsen. Kom just hem från en 80 milaresa igår kväll. Bara att konstatera: Trevlig ,bekväm bil med härliga vägegenskaper. Det blir ytterliger en E90 när det är dags att byta nästa år! /Mats | |
|
Kul att du är nöjd,har det varit bekymmer med bilen eller några konstigheter som verkar vara standard på modellen? Mpower |
|
| hur kan man hinna med 10000mil så fort??? min har precis slagit över till 10000 men det är en 00:a | |
|
Min gissning är att nicket säger endel, en resande säljare kan lätt hinna med 10000 årsmil. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Reser numera mest med flyg men tittar jag på toppnoteringen från åren med bilresande ligger den på 7.100 mil.......så resan till 10.000 kan gå rasande fort. | |
|
min nya bil är en månad idag och har rullat 750mil idag. så det är inget omöjligt att skrapa ihop några mil. ja jag använder ju bilen i jobbet då. |
|
|
Dom 10000 milen är sedan 050402. Då man rör sig från Stockholm och norrut blir det lätt mil! Hade jag inte nyttjat flyg hade det nog varit flerdubbelt. Problem? Motorstyrningslampan tändes några gånger i början, efter mjukvaruuppdatering har det löst sig.Kanske en smäll man får ta om man står "först" i kön. Faktum kvarstår, härlig bil med bra ryt och fantastiskt chassi! /Mats |
|
|
Blir det samma motor nästa gång? |
|
|
Vi har precis passerat 10.000 mil också, dock i en E60 :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Fakerlin: E90 touring blir det, valet blir väl mellan bensin eller diesel. Sedan är det väl pengen som styr. Skulle inte ha något emot en 330 eller 335. Dock så är steget i pengar ganska stort från 325:an och uppåt. Som bekant så kräver 325:an varv, men det känns helt i sin ordning för en gammal M20/M30/S14 ägare. Sången och draget på varv förlåter det mesta. Man köper väl inte BMW för pensionärskörning;-) /Mats |
|
| Dieselkokarn ska ju rulla långt :) märkligt det där tycker jag, att en diesel står sig så mycket bättre I andra hand trots många mil.Fantastisk fin maskin, E60 diesel med automat för övrigt. | |
|
Salesman; sant! 325:an är nog ett smartare val alla dagar, personligen saknar jag det där med hjärna när jag köper bil det blir mest hjärtat som talar, nu sitter man och drömmer om nya M3:an... |
|
|
Låter som ett bra betyg och lite bekymmer håller på att få far att köpa sig en e90 touring och trådar som dessa är bra då... Mpower |
|
|
Kul att du är helnöjd! Jag måste säga att E90/91 är riktigt bra vagn trots att jag själv har/har haft lite "skönhetsfel" :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.