|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en 530iA 02 all uttrustning förutom elstolar Extrauttrustad med bla: M-optik (instegslister, fram & bakspoiler, sidokjolar och fula m3 speglar) Gasdämpare justerbara + 19 Breyton magic racing fälgar original + 18 y-rondell split original + extra ljudanläggning med 80gig hårddisk, 12 tums baslåda kicker slutsteg sep en till basen en till högtalarna, ombyggda framdörrar (pris: ca 8000euro) Lägger snart upp bilder på Garaget.org väntar in solen,fått höra av många att den är jävligt snygg, någon som känner att han har den snyggaste E39??? Lägg gärna upp bilder | |
|
Här är bilder på en i mina ögon maximalt snygg e 39:a Länk Mvh Danne |
|
|
bmwfantast:Grattis till Bmw:n! Vad som är snyggt ligger i betraktarens ögon,inte sina egna men visst är det skönt att få beröm över bilen,då vet man. Jag har sett flera snygga e39,varav min egen,men ännu har jag inte sett den maximala-snyggaste-e39 men din verkar inte vara något skit! Förutom det att det ligger i betraktarens ögon så är det enlig mig hur man har fått den snygg,har man köpt den som snygg,låtit andra göra den snygg eller har man själv åstakommit att den är snygg. Kommer att hålla koll på när bilderna kommer ut,hoppas att solen är med dig! Meddela när du har bilder! Lycka till! Bmw=Bil_Med_Vett |
|
| Min kanske? Men jag har tagit så sopiga bilder.Ska fixa bättre bilder senare när jag har putsat lite på kärran först. Länk | |
| imollaröd är inte att leka med.sååå j__vla snyggt.inte nog med det m5 dessutom.nackhåret reser sig,när jag ser detta. helt rätt 2002tii o daniel.f... | |
| Dicka O : Bilbyte snart för dig också?:) | |
|
din m5 var jävligt fin, speciellt inredningen med svart/röd blandning, men gillar mer mörka färger. enligt smhi ska vi sol nu i veckan här i skåne, ska i första solskennet iväg och ta foton. Den första röda m5.an va något i särklass, men man ser att adobe photoshop är inblandat. |
|
| skulle vara något!!!,bra sugen är man i alla fall m_johan84..men man hoppas att man vinner något på jokern i lotto.just nu tar huset alla pengar+ barnen,man känner sig som allbandy..hehehe... | |
|
Grattis till nya bilen! Så här såg min E39 ut Länk Mvh Matteus |
|
|
Kul att ni gillade M5an.Jag ensam om att ha en Imola II röd m5 e39 på Garaget.I går låg jag på topp 250 och det är rätt kul med en gammal orginalare.Dom flesta bilarna är ju rätt kraftigt stylade som ligger på topp listan. Min M5a Länk |
|
|
Här e några bilder jag har på bilen. LÄNK Länk |
|
|
Imolaröd är grymt snyggt på BMW, min 520-97 med 34000 mil på mätaren är inte så mycket att komma med, men här är en bild i allafall. Länk BMW CS #5206 |
|
|
Bmwfantast: Snygg bil, men inte den snyggaste :) Det var jag som stod bakom dig vid trafikljuset på Midhem i söndags. Mvh, Jan. |
|
|
nej nej, inte sagt det heller, va kör du för bil? Har inte sett i malmö snyggare hittils, den röda m5:an i början e bäst |
|
|
Tycker om ImolaII rot också... men nog fan tycker dom flesta om den för att det e just en M5:a eller hur.... Hade en 528IM med Imola II rot vart lika poppis???knappast om ni lyssnar till den sanna delen av ert hjärta... Tycker 530IM e snygg trots att den INTE e röd... Finns 5 serien i färgen HELLROT???? |
|
|
Och här är min M5-2003... Länk |
|
| Tycker att Alpina gör riktigt snygga E39:or. Den här t.ex Länk | |
|
tycker nog att min e rätt fin oxo... Länk MMMMM ALPINA e mumsigt.... |
|
|
är relativt nybliven e39 ägare och tycker min är rätt läcker=) själv klart finns det de som piffat till sina ännu mer säkert. finns några bilder i min profil=) Lelle BMWCS 03900 |
|
| Min ser inte så illa ut den heller tycker jag: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.