|
|
|
|---|---|
|
FICK TILL MIN STORA FÖRVÅNING VINDSKYDDET I FREDAG DET TOG EXAKT EN VECKA ATT SKICKA FRÅN USA ROADSTERSOLUTIONS BRA JOBBAT. TOTALKOSTNAD 2550 KR INKL, FRAKT 300 KR OCH TULLAVGIFT OCH MOMS 676 KR. DET VAR SMIDIGT ATT MONTERA ALLT PASSADE BRA OCH DET SITTER BRA, INGET SKRAMMEL PÅ DÅLIG VÄG, VINDDRAGET I KUPEN BLEV VARE SIG BÄTTRE ELLER SÄMRE MEN UTSEENDET PÅ BILEN BLEV SÅ MYCKET BÄTTRE. BARA ATT REKOMENDERA. Wall | |
| du säger de vart ingen skillnad i vindrag, menar du utan eller med vindskydd? | |
|
JAG MENADE SÅKLART ATT DET INTE ENLIGT MITT TYCKE BLEV NÅGON SKILLNAD I VINDDRAG MELLAN DET FÖRRA NÄTUPPBYGGDA VINDSKYDDET (BMW ORIGINAL), OCH DET SOM ÄR TILLVERKAT I PLEXIGLAS, SOM JAG NU HAR PÅ ZISEN. Wall |
|
| Hehe jag förstår faktiskt bmw_patricias fråga för jag uppfattade det först också som att det inte blev någon skillnad i vindrag gentemot att inte använda något vindskydd alls.... | |
|
skönt att vi har rett ut det :) vet faktiskt inte om jag skall beställa ett sånt, är man korkad om man tycker om vindskydd. svårare för andra att se in i bilen bakifrån :) |
|
|
Du får ursäkta mig bmw patricia detta inlägget var till viss del svar till frågetecken till ett tidigare inlägg av mig där jag undrar om det kunde vara någon som hade erfarenhet av vindskyddet i plexiglas där hade tex, du en del tankar till detta typ av plexiglas-vindskydd och aerodynamiken Ska prova att ge mer exaktare och korrektare svar i framtiden. ps varför skulle man vara korkad om man tycker om vindskydd smaken som baken delad. Wall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.