|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Är det mycke bök med att få dit en e36 m3 front på en e30. Måste man korta ner den eller passar "den rakt på" Nån som vet? Kolla den här bilden: Länk Tack på förhand / Green | |
|
Ist för att lägga upp en till tråd , så väcker jag liv i denna igen. Är det mycket bök att få dit e36 fronten ? |
|
| Tycker det e bra att folk slänger på sådant! det gör bara originalbilarna snyggare! Lycka till Mvh | |
| jag gillar den som fan.. borde det itne gå att köpa en eftermarknasfront som är avsedd för e30 i e36design | |
|
Dom eftermarknadsfronterna som finns till e30 tycker jag ser för jävliga ut. Vill ha det dära kantiga , men endå få lite rejs look på det hela. Undra vad bilprovningen säger om blinkerslösningen så långt ner ? |
|
| Måste nog hålla med om att det ser riktigt rått ut :-) | |
| kolla me honom? Länk det är väl vad du vill ha? | |
| Bilprovningen säger inget så länge du har blinkers som fungerar.Samma gäller dimljus | |
| Länk kolla in denna | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Oj! E30 porr!! Mvh Patrik |
|
Han skulle ha breddat ut dörrarna med, då skulle den sett mycket bättre ut och en cleanare look. Ser lte konstigt ut sådär. Finns mer info och bilder här: Länk Riktigt snyggt jobb i alla fall. ///BMW - Was sonst! |
|
| diffusern bak var riktigt snygg..fram borde han ha dem rektangulära dimljusen | |
|
MR Green.. ja har denna bild uppsatt i garaget .. super fet .. |
|
|
Nja, vet inte om det är min smak riktigt, pickupen va ju cool däremot =) Förövrig så är min e30 till salu inom kort, Alpinvit 325 -87 MKT fint skick med m52b28 motor (e36 328 -97) Mvh |
|
| vad är priset?? har du bild??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.