|
|
|
|---|---|
|
Någon som varit och kollat på denna Alpina Roadster? /Ulf Länk | |
|
Den var på träffen i mantorp förra veckan. den var riktigt läcker. har inte kört eller känt på den men den lär väl hålla Alpina kvalitet. |
|
| den ser väldigt bra ut i alla fall.. har gör mej att det ska finnas en svart också. | |
| hittade den Länk ... dem verkar ju ligga väldigt högt i pris men o andra sidan så är det ju en väldigt såeciell bil | |
|
Funderar på att ta en koll på den röda då jag är lite på cabbe jakt. Frågan är hur motorkaraktär och kvalitet genomgående är jämfört med en vanlig Z4 3.0 eller en M modell. Priset är ju en bit högre men det är väl det man får betala för att få en mer unik vagn. |
|
|
så jäkla högt i pris tycker jag då inte den ligger i. Bara en hardtop ligger väl på runt 20 lax? |
|
|
Ja den svarta va fin med men priset är sjukt....lite andra fälgar på den så. Jögga |
|
|
Lite offtopic, men jag drömde för ett par dagar sedan att pappa hade köpt den röda i första länken. Så sjukt besviken jag blev när jag vaknade :( /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| Såg den på Mantorp också, kunde inte sluta titta på den:) Såg att det stod S bak på den, vad står det för? | |
| det jag har tänkt på är att det inte finns någona alpina version av z4 nu.. håller dem på op utveckal den på grund av faceliften elelr hur är det egentligen?? | |
|
Var inne och kolla runt på Alpinas sida och dom har en sprillan ny Rodster S till salu för € 59500 ifall nån är sugen ;) "M Behöver Inga Gimmicks" |
|
| chilly.h: Letar förtvivlat på deras hemsida. Du har inte länken eller enl edtråd var du hittade det? | |
|
Länk Finns tydligen bara på tyskspårkiga sidan. "M Behöver Inga Gimmicks" |
|
|
Klicka på gebrauchtwagen och välj roadster så finns det några lätt begagnade också. "M Behöver Inga Gimmicks" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.