AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.142

Riktigt billiga och angeleyes med orginallook!

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Det har säkert nämnts innan, men tipsar hur som helst om en sida jag sedan innan tappat men nu återfunnit =)

Stylingshopen
www.stylingshopen.se

Av det jag sett till E36 är de bland de billigaste, speciellt då framlyktorna (de som liknar standard) med angeleyes till E36 är tillverkade av InPro och inte FK som de flesta sidor säljer... InPro lyktorna brukar säljas för 1000kr mer av det jag sett!

Ska själva beställa dessa samt ett par blinkers snart!

// MVH Jocke
to
26
totalmassconfusion
325i Coupé -94
Hm. Klickar jag på www.stylingshopen.se så kommer jag in på nån grön/vit sida som heter Billänkar?
jag hittar inget bara ne tomm domän. på tal om billigt ebay.de är nog billiagre ska du se. jag kan säga så här inomgränsen= 1000kr dyrare än utomlands. plus att köper man på tyska ebay så slipper man momsen här hemma.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
sry, så ska det vara! THX Mattias_johan...

// MVH Jocke
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
Oj,, vad är felet på dem där då? Skiljer det 1000kr mot andra så börjar man fundera. Oftast får man ju vad man betalar för, så frågan är om det gäller här med? Köpte ett par billiga ringar och dem funkade halvdant, så jag börjar tröttna på att spara någon krona för att det slutar iaf i massa merkostnader.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
ExHonda, ptja finns ett par som har köpt InPro lyktorna och de flesta jag pratat med har varit positiva. Så om de inte enbart säljer måndagsex så verkar det vara ok... Men har själv inte beställt än så jag reserverar mig lite :P

Blandannat Thorssa här på forumet hade InPro lyktorna..
Länk

Någon annan som har dessa InPro som kan kommentera lite?

// MVH Jocke
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Såg nu att trådtiteln är mongo,edit !

// MVH Jocke
Mattias_johan
Inpro brukar hålla en högre kvalite än till exempelvis FK vad jag hört.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.