AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.177

Film på E36 med motor från en Honda S2000.

:)

Länk .

Sköna människor.

Mvh
Stephan
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Ja du... Dom kan hitta på mycket där...

BMW - Beroende Med Wilja!
Coolt! Honda bygger ju fina motorer de med, så att byta en 113 Hk BMW fyra mot en 240 Hk Honda S2000 motor låter ju som ett trevligt bygge, och den flyttade ju uppenbarligen på sig ordentligt. Hade varit riktigt fräckt att sätta ett motstånd på varvräknaren och ändra graderingen till att gå från 2000 - 9000 varv. Allt under 2000 varv räknas som tomgång.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Ug-Lee
Vidar strand byggde ju en shoppingbil åt sin fru, en röd 318 med wankelmotor och tätstegad låda, var på kinnekullering 98a och det lät som en suzuki 1100r som körde runt, och den flyttade verkligen på sig. jag filmade den och skall nånstans ha en fil liggandes, om nån ville se.

Visa användare
278
finnen318is
E30 318is-90 (Nr1 Krockad)
e30 318is-90 (Nr2)som används nu.
jaaa tack Ug-Lee!!!

mvh:jani

Mvh:Jani
(Team FF Survival)
Ug-Lee
Skall börja leta hehe

Visa användare
278
finnen318is
tack, hojta till när du hittar det!

mvh:jani

(Team FF Survival)
Ug-Lee
jag hittar inte filmen, skall ha den på vhs, vilket är något år sen man använde sist. men jag ger inte upp, ni får tåla er.

Visa användare
278
finnen318is
ingen fara ug-lee, ta den tid som behövs!

(Team FF Survival)
Ug-Lee
Jag har hittat den, det var inte 98a utan 99, dock tog det inte ett år att komma på det :-) iaf, nu skall jag föra över vhs:en till ett format jag kan dela med mig av på nätet. återkommer med extern länk.

Ug-Lee
Så tar tid när man som novis skall föra över från vhs till att kunna lägga på youtube. iaf här är länken.
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.