|
|
|
|---|---|
|
Är lite intresserade utav denna bil Länk och tänkte att jag kollar här om någon varit och kollat på bilen eller t.o.m ägt den? Är man dum om man köper denna istället för en fin "eu-spec"? Älskar vita bmw-bilar och har letat länge efter vita e36 m3:or, tyvärr växer dom inte på träd direkt. Denna verkar enligt annonsen vara i bra skick och välskött, sitter en hel del prylar på den också som talar för att den kan ha användts en hel del på bana, något speciellt man ska lyssna efter som kan indikera strul med drivlinan? Har pratat med säljaren och han sade att där var lite rostbubblor på bakskärmen vid skarven mellan kofångare och bakskärm. Är denna rost ovanlig för en -95:a med så lite mil och bara sommarkörd? Mvh. | |
| hade likadant där med rosten på min 328 - 95a men då hade den gått 21000 mil. riktigt tråkigt ställe som resulterar i omlack av hela bakskärmen från skarvarna. | |
| varför köpa en us-spec M3:a för samma eller till och med mer pengar än för en fin EU-spec M3? ursäkta mig men jag förstår inte..... | |
| Priset som står i annonsen är inte det som gäller, det var bara en annons för att kolla intresset om jag förstod han rätt. Priset som är aktuellt enligt säljaren är 15-20 tusen mindre än det som står i blocket annonsen. | |
| Vit 3,2 som värkar va i fint skick Länk | |
|
Stocktrader: snygg, men den har SMG. Strulvarning! Min gamla pärla: Länk |
|
| Stocktrader: Ja den var snygg, dock så har den smg och det är jag inte intresserad utav. | |
|
Det roliga med US M3'or är alla dessa fyndiga "fördelar" ägarna kör med i annonserna som de anser modellen har gentemot Euro M3'an. |
|
|
Motorn saknar vanos? Vad e det da i framkant? Mvh Jojje |
|
|
Forresten.. 3.0liters motor? Vad jag vet sa ar det en "trimmad" 2.5 vanos som sitter i.. Kan ha fel dock... Mvh Jojje |
|
|
Finns en ägartråd om den på rejsa.nu Länk Osäker om länken fungerar, man måste vara medlem för att läsa trådarna om bilarna. Annars får ni bli medlem och leta upp bilen själv. Rubriken är: BMW M3 -95, USA mod. Hittas under "våra race-och banåkarbilar" och sen kan man välja att sortera de alfabetiskt. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.