|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar hur priserna ligger är klart intreserad av en sådan | |
|
Jag skulle vilja säga från 150.000:- och uppåt, beroende på skick, årsmodell och utrustning. Men dom växer ju inte på träd som sagt. Kolla på Bmwbörsen, jag har min ute där. Om den kanske faller dig i smaken |
|
|
Bi-Turbon är inte vanlig och vill du ha en fin så får du nog lägga ut en hel del. Håller med B10Biturbo394, 150.000 kr och uppåt. //Schnitzer |
|
| Hittade en i södra Tyskland, hos BMW-handlare, för 19175 Euro, ser ut att vara snålt utrustad (finns det snålutrustade Alpinor?), 92:a, 8500 mil. | |
|
Jag antar att det är den här du pratar om: Länk Tycker nog att den verkar ha det mesta, vad är det du saknar? Rattmuff eller?;) Svaret på frågan är: Ja och Nej. Det finns snålt utrustade Alpinor, men inte snålt utrustade Alpina BiTurbo. Alla sådana har en ganska hög grundutrustningsnivå, som inkluderar bla: Antispinn AC Färddator Nivåreglering bak Stora ljudpaketet Farthållare El-uppvärmda lås, speglar och spolarmunstycken El-hissar fram och bak Träpaneler m.m m.m |
|
| Jag hittade på BMW.de, inte mobile men spelar roll, den jag hittade hade läder och ädelträ och inget annat listat. | |
|
Den här var det: Länk Hade taklucka och metalliclack också. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.