|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| är itne priset litte överdrivet satt på den, vem ska betala 2,2m för den bilen ?? låter som en dröm siffra | |
| 2,7 va det tom såg jag :) | |
|
Ska det inte vara 750tkr. Vilket även de låter mkt. Mvh Jonas |
|
| mycket möjligt, med alla respekt för vad den bilen går för men en Original CSL är 100 gånger snyggare enligt mig, fälgarna är nog bland det fulaste som kan sitta på en M3 tror jag också | |
|
Man får väl begära vad man vill... det jag inte förstår är hur den kan vara till slau på Blocket samtidigt som den skall auktioneras ut via Bid2aid eller vad det heter (som det står på loaded.se) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| han får sälja den privat fram till 21maj efter det så tar de över försäljningen på bilen. Enligt Loaded själv | |
| 275´000kr kanske? Eller är det för billigt? | |
| ,,och vad är "Loaded"? Ursäkta min okunskap, men ni hjärtlig välkomna och upplysa mig. | |
| överladdad CSL =) | |
|
Läs lite om den här. Länk Mvh Johan |
|
| Hittar ingen info om vikt & effekt (med vanligt bränsle), någon som vet?... | |
Lars Jakobsson |
Vikten bör gissningsvis ligga runt ett par hundra mindre än orginal.. Effekten är nedskruvad till 550 i motorn med vanlig mack soppa. Och ja priset på 2.7 är alldeles rätt :P Den som vill ha en ultimat banbil som går alldeles utmärkt på vanlig väg med kan sluta leta nu :P Visst, kundkretsen är nog begränsad, men den är verkligen något extra.. betydligt roligare att se den köra i lördags än Formel 1 i Monaco! |
|
Det är alldeles alldeles för dyrt. Du kan köpa en original för 500 och bygga om den till samma spec betyldigt billigare. Missförstå mig rätt, loaded är hur grym som helst.... Men den är inte värd mer än 1.1 högst.... Keep up the good work! |
|
|
Utrustning: BASUPPGIFTER: A BMW M3 CSL 2003 #66 in BMW CSL production STÖTDÄMPARE OCH CHASSIE: Bilstein special made Nürburgring setup with H&R springs, H&R sway bars front and rear, strut brace, adjustable front camber plates and adjustable Rear Camber arms. AVGASSYSTEM: Supersprint lightweight racing all the way. MOTOR: 3,2 L Supercharged engine. Vortec Super silent with water-cooling system, extra oil cooling system, new fuel system with catch tank and Bosch fuel pump. BAKAXEL, UTVÄXLING; VÄXELLÅDA: 3:91 differential, original clutch and gearbox. BROMSAR: Performance Friction brakes, complete setup all four wheels and Carbon Fibre cooling inducts on front disc. FRAMBROMSAR SPEC: PFC ZR28 monobloc 4-piston multipad caliper, PFC 323x32mm Direct Drive disc, PFC 01 compound pads BAK BROMSAR SPEC: PFC ZR29 2-piston caliper, PFC 321x20mm Direct Drive disc, PFC 01 compound pads HJUL: BBS GT split, F18"x9,5, R18"x11 with Michelin pilot Sport Cup R, F265/35/18", R295/30/18". UTVÄNDIGT: Carbon fibre roof, hood, trunk, fenders, front and diffusor. INREDNING: Alot of carbon fibre, Recaro race seats with 6-points harness, 2 different roll-cages, one for race and one for street. CarGuard alarm system with SMS messenger. ANNAT: The car will be delivered with new body paint, new Michelin tires, and new brake pads (PFB), service check by BMW, Driverstraining on the Nürburgring together with airplane tickets plus hotel with fullpension for two is included, freight cost included to your home resident almost anywhere in the world. Here some exemple from many vids that you can find on youtube of Loaded: Länk Länk Länk Länk Maxad; är rätt informerad! Man brukar säga att allt går att köpa, det handlar bara om prislappen. Det är av just den anledning som Loaded fått just en prislapp. Jag har överösts med epost senaste veckan från alla världen hörn om priset på bilen. Och då menar jag verkligen alla världens hörn. Loadedsidan har besökare från mer än 130 länder idag. Så jag tänkte "why not" Jag skulle bara ångra mig om jag inte provade :) Och det är klart att vi alla som håller på med bilar inser att vi kan bygga en kopia av Loaded till billigare peng än 2,7 miljoner. Men det är ju inte riktigt så man resonerar när man söker efter en unik bil och har gött om pengar. Men detta kan man resonera om i oändlighet. Kort å gott jag letar efter denna unika köpare..alltså EN i hela världen. Men det är alltid trevligt med att ämnet blir föremål för diskussion. Det skapar ju intresse för budgivningen ;) Ps nästa projekt blir riktigt spännande Ds wewewe punkt loaded punkt se |
|
|
Gladiator´n: Jag kännde på mig att du inom kort skulle kommentera tråden:)) Bilen är unik därav pris och visst är det någon som är villig att slanta upp begärt pris, varför inte. Ska bli intresant att följa nästa projekt för det blir väl oxså en bimmer eller..... Håll oss up to date |
|
|
Ja..eller så får hugade spekulanter hoppas att bilen inte säljs innan den 21 maj, därefter kan den hitta en lycklig ägare för kanske 239 kr...vem vet med dessa lägsta-bud-auktioner. Det gick ju en Porsche tidigare i år för 2053 kr om jag inte missminner mig...det är väl ett sjyst pris för en Porsche eller hur? Jodå det blir allt en bimmer och 10 resor värre än Loaded :)) Men den skall f-n i mej gå att köra till och från jobbet ;) wewewe punkt loaded punkt se |
|
| haha blir kul att följa upp asså. lycka till := | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.