|
|
|
|---|---|
PIST OFF |
Köpte en M528för 2dar sen.Grymt sänkt, 17tums fälgar,extractor,sportsystem:Mycket rolig bil.Bara ljudet får man gåshud av.Vilket ljud ALLSÅ.Det är nog den roligaste bilen jag haft på länge.Nöjd 101%. 20tum SPLITT |
Deliq |
Välkommen i gänget :-) M V H // Deliq |
518i slow mobil |
Välkommen i gemenskapen... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Välkommen! =) Det är jävla kul bilar ...hatr en exakt likadan. Nu kanske det är dags att bli emdlem i Svenska BMW E28-registret? ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Väkommen in i gänget... E28an är en grymt rolig bil... //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
PIST OFF |
DEN E verkligen rolig.Fast bilen har extractor och sportsystem så känns den slöare än min 525 24V på motorvägen.Men inne i stan e den grym.Var blir man medlem i E28 registret?? JUST KICK IT |
|
Gå in på Länk och registrera dig. Ber att få gratulera E28, är mycket bil för pengarna du kommer nog att bli fast i E28 träsket he he.. LTK, kung i Alingsås |
|
PIST OFF |
Har varit i den sidan o registrerat mig.Får man mail om att man blivit registrerad eller nåt???Kan man inte sätta in bild??? JUST KICK IT |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.