|
|
|
|---|---|
|
Tjena killar, vill veta hur man tar bort orginal bakjol på min e39, är det svårt? tacksam för alla tips o råd... | |
|
Länk Här en rätt bra beskrivning, dock på engelska. Svårt är det nog inte, Du bör nog ha en medhjälpare i alla fall, det är ett stort shabrak som skall demonteras/monteras. Lycka till Forry Min bil Länk |
|
| Gå in på monoflex.se (dragkrokar) och kika på monteringsanvisningar, använde den själv när jag monterade drag på min. Inga problem! Lycka till! wrizon | |
|
Jag har en orginal stötfångare med dragkrok på bilen just nu, och jag vill montera en M-stötfongare av glasfiber och den har inga fästen alls, tänkte ta bart den orginala stötfångaren och dra lås fästena och lima fast dom på M-stötfångaren och sen montera ditt den. Måste man då ta bort hela dragkrok grejen? fick den här länken Länk och där är det typ 2 skruvar man måste ta bort bara. |
|
| Nä, det är fler än två skruvar, kolla länken som jag gav dig, där finns alla skruvar med, sedan kan du inte ha kvar dragkroken om du skall montera en M-stötfångare. | |
| okey, ska jag ta bort hela dragkroks balken? eller menar du att jag inte kan ha kulan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.