|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Funderar nu på att köpa en e30 touring, men min fråga är om min lilla hund får plats i den eller ska man satsa på 5-serien istället. Hunden är en schäfer hane, vikt ca 40 kg. | |
|
Klart att jycken får plats. Det trista är att luckan inte öppnar över hela bredden. Själv ska vi kanske sälja vår och köpa 5-serie då jag tycker det är trångt i baksätet och flickorna sitter fram :( MVH Topchop |
|
Deliq |
E30-Touringen fungerar alldeles utmärkt som hundbuss, till vår Clumber Spaniel, ( mariginellt mindre än Schäfern ). Det bästa han vet är att åka bil (BMW förståss), sringer alltid till garaget när vi går ut i hopp om att få ut och åka. :-) M V H // Deliq |
|
Topchop>>> Kanske är intresserad om du ska sälja din bil. Lite mer info om den skulle sitta fint. |
|
|
Annars har jag en E30 320-89 Touring 19400 mil, som jag skulle kunna tänka mig att sälja... men jag har dock inte bestämt mig ifall så ska bli fallet. Är det lite intressant så är det bara att höra av dig, så kanske jag har bestämt mig ifall jag ska sälja den eller inte. // HammarHaj |
|
|
Har för närvarande en Golden hanne som får åka E30 touring. För ett år sedan var de två golden (vår tik har tyvärr gått hädan) som fick samsas om bakpartiet och det funkade fiinfint. Nu börjar det dock bli trångt när vi ska på långtur. Då är följande packning istoppad i bakluckan: 1. 1st ihopfälld barnvagn (modell kombivagn) 2. 2-3st resväskor. 3. 1st Golden hanne a' 40 kg (jag vet, han är feet...) + lite annat smått o gott. Resten får tjejen ha i baksätet. Knådden sitter fram och myser när pappa gasar. Men om en månad kommer gräddet på moset. Då ploppar nästa knådd ut (om allt går enligt planerna...) Puuh... Då blir det svettigt att åka E30 touring.... Men jag tänker kämpa på så länge jag orkar - för mer körglädje än i min "B"ob "M"arley & the "W"ailers får man leta efter! |
|
|
Ja det är ju hustruns bil så jag vet inte riktigt men hon har pratat om byte så du får ringa och höra med henne om du vill. BMW 325 -89 Touring. 28000 mil. Bilstein Sprint runt om, E36 skinnstolar fram mm. 042-65109 Peter&Terese MVH Topchop |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.