AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
879

Sånt som inte får hända

M3
98
M3_alex
Bmw M3 -95
Japp...man vaknar, går ut och ska åka iväg...
vad ser man??? listerna på vänster dörren ligger utspridda på gatan...VAD I HELVETE!!?

Man kikar igenom om de är något mer, men hittar ingenting mer som tur var.

Det man ser är att en kofångare har lämnat spår över hela vänsterdörren och repor samt bulor. Vad kul. =(
Inte har man hört nånting ifrån någon som har sett händerlsen.
Det är gulligt med smitare...

tvungen att skriva av mig lite, de är så jävla tragiskt när det händer sånt som inte får hända på en M3.

Mvh Alex
Tråkigt! och minst sagt förjävligt när sånt här händer. En olycka kan lätt hända, men när det inte finns någon form av information där man kan få tag på personen som gjort detta inte finns då blir man bara förbannad.

Mvh
Ro
6
Rogga M3
M3 3.2 Limo -96
Vet inte om det är någon tröst, men jag kom ut på morgonen och får se att hela sidan från framskärm och upp på baklyckan är repat med en nyckelö eller dylikt....... Man blir trött
Kan man inte köpa nån bilkåpa i tyg som utanpå ser ut som en Volvo som man lägger över bmw på kvällen, så kanske man kan slippa nyckelrepor, ingen tycker väl att det är kul att repa en volvo.

M3
98
M3_alex
Bmw M3 -95
=/ jadu...tyvärr finns de människor som inte kan stå för det dom gör.
Jag menar, det är väl inte så farligt om man råkar backa/köra på en bil som står parkerad? Man får väl ta åt sig sånna saker om man råkar göra det, det är ju trots allt en olycka...förhoppningsvis iaf.

Men personen som smiter, vet nog inte riktigt vad det kan innebära om man nu skulle få reda på vem det är.
Vet ett flertal människor som blivit av med körkortet pga smitning.
Så...jag föredrar nog att man tar smällen, och låter det hela gå på försäkringen, än att få böter och bli av med körkortet.

Ska spana efter bilar med blå lack på höger sida framöver :)

Mvh Alex
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.