AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.282

Etunas grymmaste bil lägger lakrits.

tokbosse bränner upp sina däck på volvorakan! lyssna på ljudet! hurcoolt som helst!

Länk
gamal film men hur gymm bil som hellst... någon som vet vad det är för effekt i den idag??
den håller väl fortfarande på att sättas ihop tror jag och har inte kommit ut ännu...Har ju hans nummer men känns dumt att ringa och störa om en effektsiffra. huvudsaken är att den låter och går som den alltid har gjort när den kommer ut.

japp gammal film.
Visa användare
278
finnen318is
E30 318is-90 (Nr1 Krockad)
e30 318is-90 (Nr2)som används nu.
hur jäävla sjyst som helst.. haha, tredje växeln.. hahahaa

vadå sättas ihop? har den rasat må? eller e det renovering?

Mvh:Jani
(Team FF Survival)
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
I särklass det grymmaste!!

Har mött den flertalet gånger och snacka om att den låter, första gången hörde jag den på Odlarvägen och var säker på att ett flygplan skulle komma innan jag faktiskt såg att det var en bil. Den hade ca 600hk tidigare iallafall.
hej Jani. Bosse har alltid något nytt på G=) man vet aldrig om den karln. men nu är ju filmen några år...bilen är dock fortfarande svart med röd inredning. allt är ombyggt! kan ju påpekas att det sitter en viperlåda i den om man nu vill veta.
Visa användare
278
finnen318is
E30 318is-90 (Nr1 Krockad)
e30 318is-90 (Nr2)som används nu.
hej freddeponken. ouch, stabilt lär det ju va me viperlåda! den är fan så grym den bilen, garvade som faen när jag såg klippet första gången. men känner du honom? har du kanske fått åka med i besten?

mvh:jani

Mvh:Jani
(Team FF Survival)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.