|
|
|
|---|---|
|
Några av er kanske redan sett annonsen.. men antar det är första Enzon som ligger ute på blocket i alla fall =) Länk Och säger bara grattis till den som köper bilen.. och blir nummer2 i Sverige med att äga en! Vill minnas att Zlatan köpte den första svenskreggade Enzon i vintras.. Synd bara man inte har extremt med överskott på pengar annars hade man lätt slagit till utan att blinka! /burner | |
|
Fan så läcker! Kanske Zlatans gamla :) Behövs ett super extremt överskott på pengar för att köpa sig den!! Min bil Länk |
|
| Rullar en i Småland också. | |
|
Plus en gul i Malmö-trakten |
|
| Den gula i Malmö-trakten är såld men finns kanske kvar här nere? Känner första ägarna av den. Var väl förövrigt den första svenskreggade, inte Zlatans. Stod iaf i tidningen om den när den levererades. | |
| jag såg en gul och en röd bredvid varandra i Paris för några år sen. Runt dessa fanns 3-4 andra ferraris som bleknade i jämförelse, såg ut som vanliga bilar. Enzon är helt otrolig. | |
|
Den är rätt smaskig att se köras live på bana oxå. :-) Finns ett gäng bilder här, klicka på högerpilen bara. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Det fanns ju en hel del trevliga bilar hos den handlaren. | |
|
Enzo: n på Micke: s bilder är ju den hos Von Braun=) Jag och b97_knl var i hos en handlare i Frankfurt förra veckan och fick spendera en dryg timme med bland annat en Gul Enzo, även om vi var lätt besvikna över att ha missat den verkliga kungen Bugatti Veyron=) men en silver BMW 507, två Ford GT, två MB 300SL Måsvinge, en RR Phantom och diverse lågprisbilar av bland annat modell; Ferrari F430, Audi R8, MB 300S Coupe gjorde det till en glädjens dag=) bilder kommer... Stephan |
|
|
Stephan: Ok, då får jag förgylla din dag.. Veyron var på tophemligt besök i Karlskrona för några år sedan. Första gången den var i Sverige. då var den hel ny och just vid detta tillfället så var ännu ingen såld till kund. Bilen på bilderna kom med flyg direkt från Milano. :-) Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Snacka om mörtmun på Enzon | |
|
Var sätter man främre regskylten på Enzon? Såg inget bra ställe så jag hoppar nog över den bilen... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tyvärr inte bara o slanta upp för o köpa. Kritierna från Ferrari styr vem som får köpa den även som begagnad. Som kuriosa kan man ju nämna killen i L.A som inte var nöjd med fälgarna på Enzon, lämnade den till WCC och vips så ordnade de en uppsättning som var riktigt snygga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.