AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.294

Klart: BMW-träff i Kristinehamn lördag 12 maj

Sida 2 av 2
Po
243
Pontus s
mellan 2 bmw
Va ju en trevlig träff 10 bilar om ja inte räknade fel:p lite återträff i karlstad den 26maj på bergviks parkeringen hörde ja ju tals om, någon kanske kan starta en ny tråd ang detta som är ifrån karlstad??

Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Tack för en liten trevlig träff. :D Skall lägga upp bilder så fort det går. Ska rensa bort från regnr först bara..
Dr
21
Dr_foppa
525 sedan -95
Blev riktigt trevligt när regnet gav sig. Vi syns den 26e maj.
/ Robin
Kul o träffa lite folk med samma intresse, samt roligt att flera av oss vågade dit trost tråkigt väder, men blev ju kanon senare :) Bilder på G. Bra uppstyrt där av Pontus med fikat + cruisingen.
Nu finns lite bilder från träffen tillgängliga:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

:)
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
lite få bilar, men ni verkar haft trevligt. Hade jag inte jobbat hade jag definitivt kommit! Någon ev. ny träff inplanerat?

mvh.
jimmye: Blir en i karlstad 26 Maj, kom hit!
BM
12
BMWCinom
325i -91 M-paket
(tänkt som busbil)
Ja det vasrt ju en trevlig lördag..
Kom fler bilar än vad jag trodde det skulle göra med tanke på det tråkiga vädret..
Fast det sken ju upp sen så att man fick fälla ner taket igen, det var tråkigt att behöva stanna mitt i crusingen å fälla upp taket.. =/

Kom på sen att nästa träff i karlstad kommer att krocka med crusing i mariestad OCH kristinehamn SAMT även den så kallade "fastingen" i kristinehamn... så jag kan nog tyvärr inte komma till karlstad, föredrar nog tvärr kristinehamn den kvällen.. Det e ju så typiskt att allt skall vara samtidigt... =/

BM
12
BMWCinom
325i -91 M-paket
(tänkt som busbil)
det var ju klart att jag skulle fastna på kort oxå...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.