|
|
|
|---|---|
|
Fick ett svar från TMC tuning ang min bil 535 1997 Svaret löd såhär----------------> "Effektökningen för din bil är 25 Hk och 30 Nm, monterat och klart är priset 3.500 kr. Vi monterar under tiden du väntar. Bränsleförbrukningen går ner 0.7 l / 100 km. Avgaserna håller sig inom värderna." Det låter ju lite frestande....eller ?!? Billy aka Fantômas | |
|
Mao så blir ju bilen mkt snålare än nu samt piggare !?! Vad jag egentligen är ute efter är bättre vrid/råstyrka i den , men det kanske jag får om jag chippar den... Billy aka Fantômas |
|
|
Läs här, en tråd som tar upp samma frågeställning: Länk ________ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag läser följande. "Ge mig 3.500kr och jag garanterar att du blir lättare i plånboken och du får en ny bil" Har också fallit för det där. skillnaden var att jag rekade marknaden för det där noga och hade en bil då prgvaran från fabrik inte var bra nog. Hästhandel som hasso skrev nånstans:) Är det mer effekt eller något annat du letar efter? Önskar dig en trevlig afton! Asken |
|
|
Jag är som sagt ute efter lite mer råstyrka.. Den är ngt seg tills 3000-4000 varv då skjuter den på bra... Billy aka Fantômas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.