|
|
|
|---|---|
| Hej alla glada! Då var man tillbaks i bmw familjen i gen, är lite intreserad av att få lite info om den bil jag köpt, vill veta allt som skiljer den mot vanliga bmw m3, är en sak till har hc 440 och lite orolig tom gång, men ringde ägaren för den jag köppte av han hade hafft samma problem, och lämnat in den, men det visade sig att den i de fallet räkte med stp i bensinen så vart den som en ny bil, så hoppas de funkar dena gång med, men annars har ni nå förslag på vad de kan vara? har för övrigt nummer 312 på min :) hade göt/ Fricke | |
|
En till som sett ljuset.... ;-) GT:n e lite orolig på tomgången mot den vanliga M3an, det beror på att det är andra kammar i.... Har du precis tatt ut bilen från vinterförvaring så kan det krävas att du gasar ur den lite innan besiktning och att du får i ny fräsch soppa.... Släng upp en bild på skönheten... :-) /Jonas |
|
| Grattis! En GT är aldrig fel ! :D | |
| okej, men har märkt att den går rent och fint när den är kall, även att den går bättre på lägre varv, för man gasar ju inte före motorn är inarbetad och varm ;) men kan de vara täken på att någon givare eller dyligt är kass, som börjar arbeta när bilen är varm | |
|
såg dig häromdan å bilen ser ut att vara mycket fin! grattis till köpet! MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.