|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som vet om den lilla M vingen (läppen som sitter på bakluckan) från tex E39 eller E46 passar på en E36 Coupé? tacksam för svar! | |
| Jag har sett på ett antal E36:or som kör runder med E46:ans lilla vinge på bakluckan, så antagligen funkar det :) | |
|
Ok, det är alltså ungefär samma bredd på bakluckan på E36 och E46 då? Ingen som har en bild hur det ser ut? |
|
Gemini__ |
Köp härifrån: Länk Mvh: Thomas |
|
Hade en M-vinge från M3 E46 på min förra E36 Coupe. Passade kalas =) // M.V.H. Daniel |
|
| Jag har just köpt vinge till min E36 coupe. Provade vingen från både sedan och coupen, och coupen är ca 15mm bredare och passar bättre! Dock så får man nog "bända" lite på vingen för att den ska följa formen på E36:an. Vingen kostar föresten 1125kr, plus tejpen 85kr. Vingen är grundlackad, så man får räkna att det blir lite till för lackerigen. | |
|
Tack för alla svar! Det vore sjysst om ni som har vingen kunde lägga upp ett par bilder! |
|
|
WWW.GARAGET.ORG/TYRESO DÄR HITTAR DU HUR DET SER UT MED EN E 46 VINGE PÅ EN E 36 |
|
| Tyreso: HAr du köpt en orginalvinge eller är det eftermarknads? För den jag köpte har en större "böjj" än bakluckan på min E36 har, går det bra att bända vingen det lilla som behövs? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.