|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
tooon: Jag har sett en del bilder när linsen är borttagen... personligen tycker jag det ser ut som att man har tappat nåt och ser rätt billigt ut så det är ingenting som jag skulle rekomendera. Vita linser har jag till salu om du skulle vilja ha det. PM'a mig om du är intresserad... /Magnus |
|
|
Ok, skulle vara kul att se. Men jag förstår vad du menar, just att ingenting "täcker" själva glödlampan kanske ser lite lustigt ut (framförallt om man har en orange lampa). / Peter |
|
|
toon, stoppa i en Philips Silver Vision lampa och kör utan täckglaset. Det blir riktigt snyggt, fanns en Z3a på Autopower som hade det så innan. Men den hamnade på tyvärr på skroten. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Fredrik M, Trist att den hamnade på skroten, förhoppningsvis inget samband med att han tog bort linsen hoppas jag ;) Jag får jag väl testa i helgen och se, är rätt nyfiken på hur det kan se ut. Tack för tipset! / Peter |
|
|
Annars om man inte vill köpa dyra silvriga lampor tar man orange lampor och sprayar silver... blir skitbra! /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.