|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om någon har några bra tips på Bmw verkstäder i stocholm? Jag var nämligen inne på Bilcentralen i Segeltorp och fråga vad dom ska ha för sina Servicar på min 320 Ci 02 e 46 Inspektion I 3242:- Inspektion II 5620:- Motoroljeservice 2503:- Men det finns väl både mindre och bättre akturiserade verkstäder som borde vara billigare? Har hört lite om G.W. Engeerinering i Bagarmossen bla. och Larsson Bil och motorteknik i Huddinge? Någon som vet var dom tar eller har några andra verkstäder att tipsom om i sthlm? Mvh Robin | |
| "Larsson Bil och motorteknik i Huddinge" -Enligt egna erferenheter och många här på forumet så är de de bästa och mest prisvärda. De ligger i samma område som priserna ovan men du vet att du får ett jäkla bra jobb gjort! Skulle definitivt rekomendera dom. | |
|
Doktor Per på Bil&Motorteknik har mig som en mycket nöjd kund. Mvh Asken A true man listen twice as much as he speaks. |
|
|
Jag tar alltid min bil till Göran på G.W. Engineering i Bagis, www.gwe.se. Snabb, kunnig och som jag jag uppfattat det, bra priser. Vet dock inga exakta pris upg. på service men min röst går till honom. Mvh /Jens |
|
|
tyska bil sveavägen.08/346995. bra priser och topp resultat. who´s the man? |
|
| Finns nån bmw verkstad i Tyresö också. Har dock ingen erfarenhet av dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.