|
|
|
|---|---|
|
Länk Tyvärr kan ju inte Tulling användas längre, men Malmby kanske kan vara något ? Jag ska dit alla fall och köra :) BMW Club Schweden-BMW SportClub | |
| Har redan anmält mig och betalt. | |
|
Hobbe, försök och undvik skruvar denna gång! :-) Kör att par varv åt mig, jag kan inte komma denna gång, men i september kanske! Blogg:M3Länk |
|
|
Abbe, Du är väl upptagen med att putsa på din röda igen ;) |
|
|
Hobbe, nej men fullt upp med blöj byte kanske! :-) Blogg:M3Länk |
|
| Jag kommer, förmodligen med en liten kameraman den här gången, så man får lite bilder på egna åket ;) | |
|
Det var kul idag - superstage var superkul :) Hade hoppats att R-däcken jag hade på ibak skulle klara en omgång till på bana, men i så fall får man nog låtsas att det är slicks för något mönster har de inte kvar längre ;) //Örjan C |
|
| Oreo, inte bra med r-däck från IKEA vet du väl:) mvh asken som missade dagen | |
|
Asken: IKEA är för up-market för mig - jag köper mina på Vaksala torg - billigt och bra ;) //Örjan C |
|
|
Det här var det roligaste jag gjort på länge. Tyvärr gav mina belägg upp på eftermiddagen samtidigt som jag behövde tanka så jag missade de sista passen. Bilen fick för första gången bekänna färg och resultatet var över förväntan. Understyrde lite väl mycket ibland men det justerades med lägre däcktryck. Hade tydligen kört med nästan 4Kg i varje däck större delen av dagen. Man skall alltså inte lita på pumparna på den lokala macken. En egen mätare skall inköpas, någon kanske har tips? Mvh Markuz |
|
|
När dyker det upp lite bilder då? Missade det hela dels för att jag inte anmält mig dels för att jag fått problem med bilen, tror antingen en bussning packat ihop eller så är det något vajsing med bromsarna, hela bilen drar snett när jag bromsar. Markuz: Jag hoppas du inte mätte trycket (4kg) när däcken var varma för värmen ökar trycket i dina däck (varma däck värmer luften i dina däck som expanderar av värmen och trycket ökar). När jag var på Mantorp och kört ett pass så hade jag närmare 3,8 Bar i mina däck (men det var väl för att jag glömt att släppa ut lite innan jag började köra på banan). MVH Richard |
|
|
Det var roligast att köra slalombanan, tyvärr vågade jag inte åka mer efter Prisutdelningen eftersom däcken tagit så mycket stryk. Hade lite problem med att motorn övergick till att bara gå på 5-7 burkar några gånger men den repade sig efter omstart. Hade inga sådana tendenser på Mantorp förra helgen så det gick nog lite våldsammare här :D Det var en trevlig dag annars, strort tack till arrangörerna :) Lite bilder efterfrågades :) Länk |
|
|
Tozzy Tack för bilderna - kul att se att vi fastnade på bild några gånger! Antar att du gjort en däckshandlare glad idag, för jag förstår att du inte fortsatte att köra igår som framdäcken såg ut... R-däck nästa?!? Har kollat runt litet och det ser ut som det finns rätt så mycket möjligheter att köra konbana runt U-a/S-holm, så jag skall försöka se till att komma iväg på det snart igen!! Stämmer in och tackar arrangörerna!! //Örjan C |
|
| Hej | |
|
Hej på dig ! BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.