|
|
|
|---|---|
| Passar E46 17" M68 fälgar med 255 respektive 225 på en 320 E90? | |
|
Fälgarna kommer att sitta ungefär 1cm längre in i hjulhuset. Du lär behöva spacers på E90:n för att det ska lira ordentligt. Detta problem är jag själv drabbad av då jag ev. tänkte använda mina M135:or till min nästa bil (E91). |
|
|
Nu sitter fälgarna på. 20mm Spacerplattor bak blev helt perfekt. Fram ser det ok ut, men det vore inte dumt att få ut fälgen nån centimeter där heller. |
|
|
Bilder vore intressant, för att se HUR långt in ut dom hamnade. :) |
|
|
Länk Bilen skulle ju behövas sänkas osv, men det är ju trots allt bara morsans. |
|
| Jag körde 135M till vinterdäcken på min e90. Jag tycker att det såg helt ok ut utan spacers. Nästan bättre än sommardäcken med 162 ellipsoid faktiskt. | |
|
Geiger. Vart fick du tag i 20 mm spacerplattor till din E90? Har samma problem som du hade med att fälgarna bak sitter för långt in. Vad kostade de? |
|
| Då går de alltså inte att sätta på ett par e91 fälgar på en e46? dom kommer för långt ut då eller? | |
| E90 fälgar passar inte på E46. | |
|
Håller med projektmannen, han har klart för sig ! Men vill man envisas med att bygg bort komfort och väghållning, så är det upp till var och en ! Jag tror dock ej att de ställer sig och gör " Vågen ", vid en fyrhulsinställning med spacers ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.