|
|
|
|---|---|
| har kollat runt på "styling" sidor och det finns en uppsjö med glas till sedan men inte till touringen. jag vet att man kan köpa enbart glaset, men det är jag inte intresserad av. är det någon som sett färdiga till salu på någon sida får ni gärna skriva den.... | |
| Det är väl för låg efterfrågan på dem helt enkelt? | |
| tycker också att det är dårligt... | |
|
Jag har monterat på vita blinkersglas för några år sedan, men skulle gärna vilja ha klarglas baklyktor Länk Gjorde en förfrågan om detta & det ser ut som att det troligen kommer klarglasbaklyktor framöver till E34 Touring :-) E-mailväxlingen jag hade med Stylingkompaniet: _________________________________________________________________________ Hej! Har det verkligen kommit klarglasbaklyktor till E34 Touring? Tyckte att denna modellen såg ut att vara till Touring med större sidor på dom yttre baklyktorna. BMW E34 Euroclear Bakljus 89-95 1,998.00:- BME34501969 Stämmer det, så är det mycket intressant & välkommet :-) Är dessa baklyktor med dioder, har sett att det finns till E34 nu. Har mindre betydelse bara det är klarglas design. _________________________________________________________________________ Hej, Ursäkta att vårt svar har dröjt, då vi har väntat på svar ifrån tillverkaren. Tyvärr passar inte dessa lampor till E34 Touring. Men vår leverantör hoppas att de bör komma in i sortimentet så småningom, så håll ett öga på sidan, de vi lägger upp det så fort de kommer in. Har du fler frågor är du välkommen att kontakta oss. Ha en trevlig dag! Mvh/ Best regards Emelie & Co www.skr-ab.com _________________________________________________________________________ Har även gjort en förfrågan hos Realcar med ungefär samma svar. Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.