|
|
|
|---|---|
|
finns det någon i vårt avlånga land som vet om det finns vita blinkers till e34 touring? Jag vet att alpina säljer dom,men dom vill ha ca:8000 för båda. Mvh Annermalm | |
|
Frågan har varit uppe tidigare, sök bland gamla inlägg. Länk |
|
NIKE |
Hej jag läste att du vill ha vita blinkers till din e34 touring jag har prövat med att köpa en uppsättning orginal bakljus och sågat isär blinkers glaset från lycktan och har sedan skickat iväg dom för att ljuta av nya i vitt plast jag får mina i nästa vecka vi får se om det blir bra och om det blir bra så kan jag ju skicka bilder på dom om du har någon email hör av dig om du är intresserad... Robban..... CROMODORA ROCKAR |
|
Jag är intresserad,skicka gärna bild till mig... Roger. |
|
|
Nike: Blir det bra får du ta å berätta det här på forumet. Finns nog en å annan E34 touring-ägare som är intresserad :) Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Skulle nog tro de...att de finnes många touring ägare som har just de problemet speciellt om man har vita på sidorna å fram Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Jag är en av dom.... Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Mycket intresserad.... Det skulle juh vara guld värt | |
|
Skulle vara väldigt intressant att få se resultat samt pris.. Har samma prob till E32'an som ni har till touringen.... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Hallå Jag med vill ha.......... mvh |
|
|
Robban!!! Kom igen nu och visa oss lite bilder på dina nya vita blinkers.... Roger |
|
|
vad kostar det då? [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Kolla in annat inlägg högre upp på detta forum där jag redogör för min demontering och montering av de vita glas jag köpte. Jag pyntade 800pix för dessa. Resultatet blev kanon. //JockeP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.