|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
| Mcdonalds vid bredasten i Värnamo är nog enklast att hitta... | |
|
Bra idé med Gyllene Rasten Fredrik, det var himla fint där. Tror det är runt 3,5 mil från Värnamo - Gyllene Rasten. |
|
| Gyllene rasten är trevligt, vet inte riktigt vad dom har för öppettider bara, men det går säkert kolla upp.. | |
| Gyllene rasten har öppet mån-fre 11-21 söndag 11-18 så det är lugnt =) | |
| Har dom stängt på lördagar ? | |
| oj mån- lördag skulle det givetvis va =P | |
|
Okej skall vi bestämma att vi åker dit på lite kringelkrok vägar. När skall vi ses i Värnamo tycker ni? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Träffplats Q8 Mcdonalds blir bra ställe o träffas på. Kl 11-12 tycker jag blir bra tid o träffas. |
|
|
Kanon :) Då lägger ja ut en ny tråd imorron.. Tid: Kl 11 den 30/6 Plats: Q8 Donken Värnamo (Utmed motorvägen) O==00==O //Filip |
|
|
Låter kanon \\\Linus |
|
|
Detta blir kanonbra!! Ska bli kul att träffa alla... //Marcus |
|
|
Ska vi från Jönköping träffas lite innan och åka ner ihop ? Ska vi säga coop forum en timme innan ? Eller komm med förslag \\\Linus |
|
|
Gääsp, träffas redan kl.11.00 det låter lite tidigt, men jag får väl se till och hasa mig upp i tid eftersom det är träff.:) En timma innan låter bra Linus. Vi som åker från Jkpg kan träffas på coops parkering kl:10.00. Mvh Maria |
|
|
Då lägger ja upp en ny tråd när ja ä hemma imorn :) O==00==O //Filip |
|
|
Finns det möjlighet att åka med någon av er (Linus eller Maria)? Känner kanske inte riktigt för att pressa E4:an i 85 blås med min 66:a hela vägen ner till Värnamo!? //Marcus |
|
|
tror jag också hänger på Länk |
|
|
Marcus, min syster ville hänga med, så jag lovade henne platsen bredvid. Tycker ändå du ska köra.:-) Mvh Maria |
|
|
Ok, jag får väl försöka hinna med att besiktiga 70:an tills dess som hänger med lite bättre. Tror dock att jag åker här hemifrån redan vid 9.30 i alla fall så kan jag köra i makligt tempo. I sådana fall syns vi väl där nere. //Marcus |
|
|
Alla diskutioner om denna träff fortsätter här::::Länk O==00==O //Filip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.