AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
9.754

Träff i Jönköping den 17/5

Sida 6 av 9
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
kanon fina bilder, stort tack till fotograferna :-)

Lelle
BMWCS 03900
Jag tackar och bockar för berömmet över mina bilder, inga problem att få fina bilder med så välputsade bilar.

Snygga bilder Filip!

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Fler bilder upplagda på samma ställe som tidigare, denna gång med Maria bakom kameran.

Länk

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Bm
106
Bmw66
1600/2 -70
Hej på er alla!
Såg ju trevligt ut det där, man blir riktigt sugen på att träffa alla bmw-fans. Jag hoppas kunna medverka vid nästa tillfälle. Kanske någon gång i sommar?

Är kanske bra om vi redan nu börjar planera en ny storträff så kan fler ha chansen att boka in ett datum i kalendern.

//Marcus
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
MM, troligen kan vi få ihop ett ganska stort gäng.. Var många som efter att ha sett bilderna ville följa me på nästa.
Längtar redan till nästa gång :)

O==00==O
//Filip
Det får vi ta å fixa snart får ju inte gå för lång tid emellan =P
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
Ni får gärna komma med förslag på helg, någon form av aktivitet mm?!
Ses snart^^

O==00==O
//Filip
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Japp jag är på. Det var snack om att ha det i Värnamo eller Borås för att byta lite miljö. Har kollat lite i Borås vart det skulle kunna gå och samlas men inte hittat någpn bra plats då alla parkeringsplatser kring dem större köpcentra är fulla på helgerna men jag ska reka vidare. Hur ser läget ut i Värnamo?

Klart blir vi inte fler än 10-15 bilar så är det inga problem i Borås heller.
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
Jag har nog större förhoppningar än 10-15. Intresset verkar stort, det är många utanför autopower som är sugna.. Både Borås o Värnamo kan funka kanon.. Ni som bor där kanske har nåra härliga vägar till dess?!

O==00==O
//Filip
Tänk bara på att det blir väldigt svårt att hålla ihop många bilar om vi skall ut och köra, krävs att åtminstonde 3 bilar hittar. En kör först, en i mitten och en som kör sist och samlar ihop. Hänger gärna på en träff i Borås eller Värnamo och skulle kunna tänka mig att fixa något här nere om jag kunde få lite hjälp med just det där att det behövs mer än en lokal bil som hittar om det blir många som kommer.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
Håller nog med, men är det så att man ska ut o åka landsväg kanske det spelar mindre roll, iaf om man jämför me våran crusing i jkpg som kanske inte gick 100 bra :P

O==00==O
//Filip
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Helt riktigt Fredrik, jag tänkte på det jag med och kollar just på lite vägar som skulle gå och åka fast vi är fler än 10 bilar. Men att köra i centrala Borås är ingen hit. Jag ska ut och reka idag.
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
Här finns ju en rätt fin kurvig väg lite utanför värnamo ca 1, 5 mil utanför på växjö hållet, skulle kunna funka å sen in på rydaholmsvärdshus och äta lite kanske, mat eller fika går ju alltid ner :-) populär att åka motorcykel på med så man får se upp lite i krökarna dock så här års:) har inte kört hela sträckan nu på ett tag så man kanske ska reka lite först men tror den ska vara skapligt fin annars, anordna sånt här är väll dock inte min grej dock men de e en ide iaf :-) men borås det funkar det med eller andra roliga vägar runt om där så bara kom med förslag alla, något får vi ordna.=)

Lelle
BMWCS 03900
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Lelle: antar att du menar getaryggarna? Har inte heller åkt där på länge men hittar nog den rundan iaf..

Flyttar ju "hem" nu över sommaren så jag kan vara med och "veta vägarna" iaf om det blir många bilar..

Diesel-räsern
/Rickard
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Sådärja, nu är jag på plats igen efter en härlig semester i Spanien.

Tycker det låter väldigt kul med era förslag om att hålla träffen någon annan stans än Jkpg. När tycker ni vi ha träffen ? Snart hoppas jag ..:-)
Bm
106
Bmw66
1600/2 -70
Vad sägs om två veckor. Söndag den 17:e Juni kanske?? Vad tror ni om det?
Kanske kan fungera runt midsommarhelgen också, men risken är väl att många har annat för sig.

Vad det gäller plats är jag faktiskt sugen på en tur till Värnamo, verkar finnas fina vägar där!

//Marcus
jag är oxå öppen för förslag, men det kanske e bättre å ha det på en lördag iaf? Tror det är stcc på scandinavian raceway i anderstorp me den helgen,
fast kanske finns några som är sugna på att åka å kolla på det me??

Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
japp tarzan325 är precis det jag tänker på :-) är ju en rätt nice väg faktiskt. När kommer du hem så vi kan hjälpas åt o visa vägarna isf? tror allt bmwtjejen hittar bra där med så vi är nog iaf tre som vet vägen. fast just den helgen 16 o 17e blir svårt för mig är lite annat inplanerat där, men annars kan jag de flesta helger framöver vad jag vet=)

Lelle
BMWCS 03900
Klart man är sugen att åka till Värnamo och hälsa på!!

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Värnamo låter intressant även för mig.

///Micke
Min cabrio Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.