|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
tackar även jag för en trevlig träff, blev en kanondag:-) kul att det kom så pass många och tack för tvättsvamparna o kaffet Maria :D Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Nu vill jag se lite bilder! Någon som lägger upp lite länkar eller? Mvh Martin |
|
|
Tack för en trevlig och rolig träff, äntligen har man fått träffa några av dem som hjälpt en på forumet och några nya trevliga bmw-älskare. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång. Mvh/Rolle |
|
|
Fredrik kommer att lägga upp bilderna så fort han hinner. Mvh Maria |
|
| *väntar me spänning på bilderna* =) | |
|
Jag ska också försöka lägga upp nåra på tisda, har inte riktigt tid innan.. |
|
|
vi får försöka vänta tålmodigt tills dess då 02turbo :) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Jepp, bilder kommer så fort jag hinner, det är ju lite pill att plocka bort alla reg. skyltar. Har suttit några timmar idag, men man fick ju åka och hälsa på mor idag oxå, har bara blivit 70 mil denna helgen. =) Kan förhoppningsvis lägga ut bilder på måndag kväll. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Sådär vänner, nu finns mina bilder ute på Länk Det är jag och min bror som delar på denna sida, jag står för det ekonomiska och så skall han fixa programeringen. Men när jag nu skulle lägga upp en ny kategori så använde jag å ä ö och det fick man ju inte. Därför funkar inte kategorin BMW_Träff_i_Jönköping. Titta istället i kategorin BMW, ni bör ha hamnat direkt där om jag länkat rätt. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Fantastiskt fina bilder du har tagit på våra bilar Fredrik! Jag tänker anlita dig som fotograf vid våra kommande träffar. Tack ännu en gång. Mvh Maria |
|
|
Härliga vinklar du hittar på bilarna Fredrik, det märks att du har god handlag med kameran. Hoppas vi träffas igen. Amet |
|
|
Fint! Jag var inte mycket levande i lördas efter fredagens kvällskift men så slapp ni en sketig o rostig bil :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Mycket fina bilder =) | |
| Mycket fina bilder =) | |
|
Kanon bilder Fredrik! Blir att spara ner på datorn! :) Har nog några biler från dagen också som jag kan lägga ut! Vet dock om det var några som blev bra! :) Ha det fint alla! Mvh Martin |
|
|
Får väl instämma med alla andra, Kanonbilder:) Jag ska försöka få upp mina ikväll.... O==00==O //Filip |
|
|
Filip, hur går det med bilderna? ;) Mvh Martin |
|
|
Du ja jobbar på de,, kommer ikväll.. Oavsett om det krävs en sen kväll :P O==00==O //Filip |
|
|
Länk Nåra av bilderna där.. Dubbelklicka för större bild.. Mer bilder kommer när jag har tid.. O==00==O //Filip |
|
|
Mkt trevliga bilder 02 turbo, samtidigt trevligt att se hur vi tar bilder som te x Martin tar från olika vinklar. Men väntar tålmodigt på de övriga bilderna 02 turbo. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.