|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
|
Om jag är pigg o vaken efter nattskiftet så kommer jag! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Nästa lördag låter kanon=) | |
|
Jag kommer med! Hoppas på soligt väder då. Mvh Mikael |
|
|
Vad trevligt att ni flyttar fram till nästa vecka, har missat denna tråd. Kommer nästa vecka jag med. |
|
| Jag kan också tänka mig och komma på lördag. | |
|
Den 26e är bokat, håller tummarna så de vitnar för bättre väder. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
jag ska med :-) tar med min nyss inköpta 540 :-D Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Roligt att se att vi kommer att bli några BMW´s på lördag.:-) Några bmw ägare har ju en bit att köra, därför föreslår jag att vi samlas kl:13.00 på parkeringen bakom Coop Forum. Mvh Maria |
|
|
Ja kommer om jag har någon att åka me men de löser sej nog.. Träffas vid 1, låter kanon.. O==00==O //Filip |
|
|
1300 låter bra då behöver jag inte gå upp i ottan. =) /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Passar mig utmärkt! /Mikael |
|
|
Jag kommer också med reservation för vädret // P-E |
|
|
Kl 13 låter fint, dottern springer Rocksjön runt ca kl 11. Väl mött. |
|
|
Det närmar sig lördag nu *wiee* =) hoppas på fint väder... Vi syns snart!! |
|
|
Ser inte ut så... :( Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Enligt SMHI verkar regnet ha dratt över tills på lördan.. Tyvärr är mina polare som åker BMW upptagna på lörda, men ska försöka åka med nån annan.. Körkortet är fortfarande aldeles för långt borta. I annat fall kanske maria har en plats ledig?? Vore Great.... O==00==O //Filip |
|
|
Eller någon annan trevlig person. Ska även se om Otto har tänkt att komma. Han är säkert sugen.. Vi syns förhoppningsvis snart. O==00==O //Filip |
|
| Nää får ju inte bli regn, men alla måste ju komma ändå=P | |
|
Jag försöker också dyka upp på Lördag. /stefan |
|
| Kollade precis smhi och det verkar som det ska bli sol å 15 grader på lördag :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.