|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Jag och några bmw fantaster har tänkt att ha en träff den 17/5. Det är en röd dag mitt i veckan så de kanske skulle passa? Vi träffas, snackar lite, kör en runda och tar en fika eller en bit mat. Vi kan samlas på A6 (coop). Länk Kom gärna med ideer eller förslag på aktiviteter eller liknande. Hoppas nu att många hakar på och att vi ses där.. //Filip | |
|
Låter trevligt, ska försöka komma. A6 blir ju en bra mötesplats för mig som inte hittar så bra i jkpg Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Låter fint ska nog komma men det beror nog på tiden jobbar nog till morgonen den dagen men jag kommer om jag kan... \\\Linus |
|
|
Låter bra. Vilken tid passar er? O==00==O //Filip |
|
|
13:00 eller kanske för sent i värsta fall kan jag ju komma lite senare... bara jag vet vart ni ska åka.. eller bestäm ni en tid så hinner jag till a6 så gör jag annars åker jag ifatt nån stans... \\\Linus |
|
|
Får se lite när de andra skriver här.. Men vi borde kunna lösa så du kan komma me.. O==00==O //Filip |
|
|
Det här ska bli trevligt! Bestäm ni andra tiden, jag dyker upp. /Maria |
|
|
Att den 17/5 är helgdag i Norge visste jag, men vad för helgdag är det i Sverige?? Låter trevligt med en träff, men lite långt att åka om man skall upp och jobba dagen efter. Kan ni inte ta det en lördag istället. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Jag är med! Torsdag eller lördag spelar ingen större roll. Lördag kanske är bättre om fler är lediga. I sådana fall kan vi kanske träffas vid kl. 10-11 någon gång. Vad tror ni om det?? //Marcus |
|
|
Kan inte annat än att hålla me dej marcus. O==00==O //Filip |
|
|
Lördag skulle passa mej bättre. Kommer hem på fredagen ;) \\\Linus |
|
|
Då slår vi fast att de blir lördan. Skulle runt 10-11 tiden passa? Så kan vi ta en fika någon stans( en liten suprise).. O==00==O //Filip |
|
|
lördag låter kanon tiden passar mej har inte så långt att åka.. \\\Linus |
|
|
Lördag den 19/5 blir kanon även för min del, 11 blir bra tycker jag. Då räcker det att jag åker hemifrån vid nio. Är det bara de 6 personer som skrivit i denna tråd som tänker dyka upp eller blir vi fler? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Vi kan nog inte räkna med att det blir någon jätteträff. Har väl iaf en 4 st till som ja ska försöka få dit. Jag kan medela hur många vi blir framåt början på nästa vecka så kan du överväga om du känner för att åka. O==00==O //Filip |
|
|
Jag åker även om vi bara blir två bilar. =) Det som kan få mig att stanna hemma skulle vara regn, men vi får hålla tummarna att det blir härligt väder. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Låter bra :) men ja ska ringa runt lite. Desto fler desto roligare.. O==00==O //Filip |
|
| Jag kommer upp en sväng. :) | |
|
Nu kommer min otur igen. Kan tyvärr inte komma på lördan, har fått ett förhinder ja inte kan slippa. Man ville ju så gärna komma. Men ni kan ju träffas iaf och skulle det mot förmodan inte bli av så kan vi ju alltid träffas någon annan helg. O==00==O //Filip |
|
| För mej passar de bättre nästa helg me. de e ju massa andra träffar denna helg. :/ | |
| Är emmaboda och en dag på strippen på lördagen så tyvärr kan ja inte heller komma... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.