AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.080

M3 -96 coupé på Blocket?

Någon som vet något om denna, skick etc? Brorsan är intresserad av den.

Länk
Gemini__
Var med och provkörde och kontrollerade denna vagn i samband med att nuvarande ägaren köpte vagnen. Av den servicehistorik, övrig dokumentation samt skicket att döma drog jag slutsatsen att bilen är ärlig. Det som är individual är den mörkgröna inredningen.

Tror bilen är i lika gott skick idag, helt klart värt att kika närmare på.

Mvh:
Thomas
Ok låter ju bra. Jag har inte fått tag på reg.nr än, du kan inte möjligtvis det utantill?
Eller förresten, kolla din powerpost!
Jag tittade på bilen för några dagar sedan, maila om du är intresserad av mina synpunkter.
Gemini__
Ähh, skriv ut dit omdöme här ist så att fler kan ta del av det.

//Thomas
Åsbrink du har powerpost!
Alltså, visst ska man inte köpa första bästa M3-an man hittar. Men eftersom vi bor i Övik är det ganska långt avstånd mellan dom bilar vi hittar. Han vill ha en 3.2 coupé gärna svart eller estorilblå, säkert nå andra blåfärger också. Men det kryllar inte av dom här uppe. Ska man då åka ett par hundra mil vill man ju vara rätt säker på att bilen är i gott skick. Är det dessutom någon som vill byta sin M3 mot hans 540 E39 plus pengar så är det ännu bättre.

Mvh
Vill inte skriva ut omdömet på forumet. Alla som är intresserade av vad jag upplevde är välkommen att skriva till mig privat, även du Gemini_ :)
Gemini__
Näe, då får det vara =) Målade upp en bra bild av bilen, om så inte är fallet (mycket kan hända på ett år) förstår jag inte varför du inte kan skriva det i samma tråd.

//Thomas
Det blir inte bilen i fråga efter lite efterforskningar.
Varför inte??
Har helt enkelt fått information om bilen som jag har vidarebefodrat till brorsan. Vad vill jag inte gå in på här. Dessutom blev premien alldeles för dyr, så han vet inte om det blir en M3 öht.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.