|
|
|
|---|---|
|
Länge leve BMW! Hipp hipp hurra! Klicka -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
| Inte illa pinkat! Dem plockade priser för ett helt gäng motorer! | |
| Den listan såg vettig ut. Grattis får man kanske lov att säga... speciellt till er som kör årets motor... :) Ta väl hand om dom. Jag köper en sen ;) | |
| inte helt oväntat,det kommer forsätta o vara så.kan bara bli bättre... | |
|
Vadå överlägsna...:) känns nästan uppgjort innan,även fast de nu inte är så... Hur går tävligen till igentligen? |
|
|
Här står det lite hur den går till Wiki: Länk Upphovsmännen: Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| sådär ja!, nu måste jag snart provköra en 335:a. | |
|
Rätt många fel under Wikipedia. T.ex under 2,5-3,0L år 2001-2002 skall det inte vara Tdi motorn. Sedan under 2,0-2,5 år 2003-2004 skall det väl inte vara M52 motorn... Blir oxå sugen på att provköra en 335i, inte fått tummen ur ännu. /chni |
|
|
Roligt att själv köra omkring med en av vinnarna :) /ElakaKatten |
|
|
335:an är en imponerande maskin som jag fick tillfälle att köra häromdagen. Inte förvånande att den får utmärkelser. Mvh Mikael |
|
| både bensinare o dieslar är helt underbart.kan luta sig mot en diesel nästa gång,,, | |
|
Har någon läst kommentarerna under? Ganska underhållande läsning! Känns lite som om Sveriges intelligensreserv uttalar sig... =) Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.