|
|
|
|---|---|
|
Hej hittade denna lilla länk. Där kan ni genom gegistreringsnummer kolla första inregistreringsdatum, märke, modell, årsmodell, karosstyp, chassinummer och effekt. Länk Mvh | |
|
Tyvärr kan man bara söka på bilar som inreggats fram till 1998.. Länk |
|
|
Cool grej. Hur funkar det här egentligen, är detta lagligt? "Bilregistret, (privat version)"? "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Fräckt! ;-) Synd att det bara gäller bilar inann -98!! Men....Fräckt! //Kungen Af Malmö |
|
|
Fasiken vad roligt och kolla lite olika BMW varianter ex BMW 540 gamal lada som har det reg nr, troligtvis det närmsta en BMW den ägaren kommer hehe Patrik L |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Många av mina gamla bilars regnummer har dykt upp i ny skepnad konstaterade jag. MVH Hasso |
|
QL grej, testade mina gamla bilar som är registerade innan 1998. Dock står inte nuvarande ägare tyvärr. /Simon |
|
Len |
Patrik I varje fall har ägare av dessa två märken något gemensamt.....en som köpt Lada måste/fortsätter köpa samma märke hela tiden (får inget i inbyte annars...). Och BMW ägaren fortsätter också i samma spår, dock mer pga fritt val än ekonomisk nödvändighet (?) ;-) När det rullar så rullar det! Och när det gnisslar så kostar det. len |
518i slow mobil |
Import funkar inte heller.... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Jag vet inte riktigt hur det funkar, bara att det gör det trots vissa brister. Kan vara intressant att använda om man skall kontrollera en tilltänkt begbil etc. Mvh |
|
| import funkar visst det.. testade på min flickas m3 e36 -93 som importerades -94.. funkade.. | |
| Undrar varför det finns med en sorteringsfunktion. Hade varit klart bra om man hade kunnat söka på ägare och få upp alla bilar. Få se nu...rikspo... | |
|
Länk Skriv in regnummer och tryck på Fortsätt så ser ni allafall vad det är för bilmodell och modellbeteckning ! Funktion före styling! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.